کدخبر: ٤۲۵۰۹
۰٤ مهر ۱۳۹٤ ساعت ۱۱:۲۵
چاپ

استاندار:

توافق هسته ای ایران برگرفته از ایثارگری های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس است

توافق هسته ای ایران برگرفته از ایثارگری های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس است

بیرجندرسا- خدمتگزار گفت: اینکه امروز ایران به عنوان یک قدرت برتر منطقه ای و بین المللی مورد توجه کشورهای قدرتمند دنیا قرار می گیرد به خاطر ایثارگری ها و دلاورمردی هایی است که ایثارگران و رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس از خود به نمایش گذاشتند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا، وجه اله خدمتگزار استاندارخراسان جنوبی که صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با اشاره به توطئه های جهان کفر علیه ایران در هشت سال دفاع مقدس گفت: امروز دشمن به برکت مقاومت مردم عزیز ایران و نیز پیروی از رهبری های پیامبرگونه امام راحل(ره) نتوانست به هیچ یک از اهداف از قبل پیش بینی شده خود دست پیدا کند.

وی توفیقات امروز ایران در عرصه دپیلماسی هسته ای را برگرفته از ایثارگری های رزمندگان اسلام در دوران 8 سال دفاع مقدس برشمرد و خاطر نشان ساخت: اینکه امروز ایران به عنوان یک قدرت برتر منطقه ای و بین المللی مورد توجه کشورهای قدرتمند دنیا قرار می گیرد به خاطر ایثارگری ها و دلاورمردی هایی است که ایثارگران و رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس از خود به نمایش گذاشتند.

وی ادامه داد: امروز به برکت خون شهداء و با رهبری های پیامبرگونه رهبر معظم انقلاب، ایران به عنوان یک کشور تاثیرگذار در حل معادلات منطقه ای وجهانی مورد توجه قرار داتشه و نقش آن در حل این مناقشات انکارناپذیر است.

مقام عالی دولت در استان، در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تسلیت درگذشت تعدادی از زائرین ایرانی بیت الله الحرام در منا، گفت: این امر ناشی از بی تدبیری و بی لیاقتی مدیران و مسئولان آل سعود است و باید در قبال این فاجعه دردناک پاسخگو باشند.

خدمتگزار، با بیان اینکه این عزیزان به شوق زیارت خانه خدا به عربستان سفر کرده بودند، گفت: متاسفانه با سوء مدیریت دست اندرکاران مناسک حج ،بسیاری از خانواده ها در کشور و استان داغدار عزیزان خود شده و به سوک نشستند.

وی حرمین شریفین را اماکن امن الهی دانست و تصریح کرد: تمامی مسئولیت این عزیزان و نیز امنیت جانی و مالی کلیه حجاجی که از سایر کشورهای اسلامی به عربستان سفر می کنند بر عهده دست اندرکاران و مسئولین حج عربستان است.

وی با بیان اینکه با وقوع این اتفاق تلخ تمام جهان اسلام عزادار شد تصریح کرد: افرادی که در این حادثه غم بار و تاسف برانگیز دخالت داشته اند باید شناسایی و در مقابل جهانیان پاسخگو باشند.

در پایان جلسه از خدمات و تلاش های سردار یعقوب علی نظری در مدت خدمت 20 ساله خود به استان در پست های مختلف به ویژه فرماندهی سپاه انصارالرضا(ع) استان تقدیر شد و طی حکمی سردار هاشم غیاثی به عنوان فرمانده جدید سپاه انصارالرضا(ع) استان منصوب شد.

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.