کدخبر: ٤۲۵۰۰
۰۳ مهر ۱۳۹٤ ساعت ۲۰:۱۲
چاپ

مدیر حج و زیارت خراسان جنوبی:

دولت بی کفایت عربستان باید پاسخگوی این بی تدبیری خود در مقابل خدا و جامعه برزگ اسلامی باشد

 دولت بی کفایت عربستان باید پاسخگوی این بی تدبیری خود در مقابل خدا و جامعه برزگ اسلامی باشد

بیرجندرسا- نوفرستی با بیان اینکه دولت بی کفایت عربستان باید پاسخگویی این واقعه دردناک باشد خاطر نشان کرد: واقعه منا جامعه اسلامی را در این روزهای عزیز و مبارک عزادار کرد و آنان باید پاسخگوی این بی کفایتی و بی تدبیری خود در مقابل خداوند رحمان و جامعه بزرگ اسلامی باشند و بدانند که این واقعه هیچگاه از ذهن مسلمانان جهان خارج نخواهد شد.

ابوالفضل نوفرستی مدیر کل حج و زیارت خراسان جنوبی در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا با اشاره به بی تدبیری فاجعه اسفناک منا و تسلیت به ملت بزرگ ایران بخصوص مقام معظم رهبری اظهارکرد: از استان خراسان جنوبی یک هزار و ۸۹ زائر در قالب هشت کاروان به حج تمتع اعزام شده اند.

وی کشته شدن بیش از 2000 نفر از مسلمانان جهان را ناگوارترین حادثه در طول چند دهه اخیر در عربستان عنوان کرد و ادامه داد: در پی سوء مدیریت رژیم آل سعود و ازدحام جمعیت در رمی جمرات بیش 125 نفر از هموطنانمان کشته شدند که دو نفر از این زائران استان خراسان جنوبی هستند.

نوفرستی با تسلیت به خانواده شهدای منا گفت: در این حادثه آقایان محمد چوبدار و علی اکبر دلیر از کاروان ۳۹۰۰۹ خراسان جنوبی به جانباخته اند که به خانواده این عزیزان تسلیت می گوییم.

وی با بیان اینکه سه نفر از زائران استان نیز در این حادثه مجروح شده اند، افزود: محمد مهدی رضا پور، علی حاجی پور و حسن همایونی اسامی مجروحان حادثه منا هستند.

مدیرکل حج و زیارت خراسان جنوبی عنوان کرد: این زائران از کاروان شهرستان قاین با مدیریت ابوالفضل یعقوبی بوده اند.

وی با بیان اینکه دولت بی کفایت عربستان باید پاسخگویی این واقعه دردناک باشد خاطر نشان کرد: واقعه منا جامعه اسلامی را در این روزهای عزیز و مبارک عزادار کرد و آنان باید پاسخگوی این بی کفایتی و بی تدبیری خود در مقابل خدا و جامعه برزگ اسلامی باشند و این واقعه هیچگاه از ذهن مسلمانان جهان خارج نخواهد شد.

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.