کدخبر: ٤۱۵۰۱
۱۸ تیر ۱۳۹٤ ساعت ۱۳:۳۸
چاپ

حجت الاسلام خسروی:

روز قدس نماد مقاومت و ایستادگی در برابر استکباراست

روز قدس نماد مقاومت و ایستادگی در برابر  استکباراست

بیرجندرسا- مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) نهبندان با بیان فرمایش رهبری در خصوص حضور پر شور مردم گفت:همه ی مردم آگاه و فهیم ایران همیشه حضور در تمامی صحنه داشتند و به حول و قوه الهی امسال نیز حضور باشکوهی خواهند داشت.

حجت الاسلام و المسلمین خسروی مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) نهبندان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا، با اشاره به فرمایشات بنیان گذار جمهوری اسلامی قدس مسئله اول دنیای اسلام است، اظهار کرد: روز قدس روز لبیک گفتن به به ندای ولایت بر حمایت از مظلومین و مستعضفین است که  وظیفه ی شرعی و دینی همه ی ما با گویش ها و سلیقه های متفاوت شرکت در راهپیمایی روز قدس است.

وی بابیان تاثیر روحانیون در حضور مردم گفت: روحانیون می توانند  در خطبه های خود با بیان مسئله قدس ، مردم را به حضور در راهپیمایی که اتحاد ، وحدت و همدلی مردم ایران را نشان می دهد باعث حضور پر شور تر مردم  در راهپیمایی شوند

حجت الاسلام خسروی اظهار داشت: با حضور پر شور مردم  در تمامی این کره ی خاکی در راهپیمایی روز قدس باعث نزدیک شدن به پیروزی در برابر استکبار جهانی شویم.

وی در ارتباط با اوضاع منطقه گفت: امروزه بر همگان روشن است که به نام قرآن  و اسلام دست به قتل عام مردم بی گناه می زنند تا چهره ی اسلام را از آنچه هست وارون نشان دهند و  چهره ی اسلام را خشن به جهانیان نشان دهند که این ها همه در راستای انحرافات ذهنی جهانیان و مبارزه در برابر اسلام است.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) نهبندان با بیان فرمایش رهبری در خصوص حضور پر شور مردم گفت:همه ی مردم آگاه و فهیم ایران همیشه حضور در تمامی صحنه داشتند و به حول و قوه الهی امسال نیز حضور باشکوهی خواهند داشت.  

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.