کدخبر: ٤۱٤۹۱
۲۰ تیر ۱۳۹٤ ساعت ۱۲:۱۰
چاپ

در راهپیمای روز قدس بیان شد:

پیروی از ولایت رمز پیروزی و پیشرفت جامعه اسلامی است / حضور مردم در صحنه، نشان از اقتدار و بصیرت مردم است

پیروی از ولایت رمز پیروزی و پیشرفت جامعه اسلامی است / حضور مردم در صحنه، نشان از اقتدار و بصیرت مردم است

بیرجندرسا- بار دیگر مردم روزده دار بیرجندی با حضور یکپارچه خود پیمان دوباره ای با انقلاب بستند و مسئولین نیز در کنار آنان با شعار پیروی از ولایت رمز موفقیت است و همچنین مردم سرمایه های دولت هستند در کنار آنان فریاد مرگ بر آمریکا سر دادند.

ابولفضل نوفرستی رئیس حج و زیارت خراسان جنوبی که در جمع راهپیمایی کنندگان روز قدس قرار داشت در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا  گفت: امسال به دلیل جنایات استکبار و در راس آن ها رژیم پلید اسرائیل و اختلافاتی که بین برخی کشور های اسلامی به وجود آمده است، شاهد برادر کشی در کشور های اسلامی هستیم و روز به روز در حال گسترش است.

وی افزود: وظیفه تک تک ما مسلمانان بلاخص مردم غیرور ایران این است که با پیروی از فرمایشات رهبری و حضور در تمام عرصه های سیاسی, اقتصادی و علمی اقتدار جمهوری اسلامی را به نمایش بگذاریم.

 

حجت الاسلام خدایی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بیرجند درحالی که فریاد لبیک یا خامنه ای بر لب داشت در گفتگو با خبرنگار بیرجندرسا اظهار داشت: بزرگترین ویژگی مردم ایران ولایت مداری آنان در امورات سیاسی،اجتماعی و فرهنگی  است، که ریشه در ذات مردم ایران دارد.

وی  این ویژگی را باعث رشد علمی کشور دانست و گفت: این ویژگی باعث وحدت و یکپارچگی ملت بزرگ ایران و از طرف دیگر باعث پیشرو بودن مردم ایران در تمامی صحنه ها علمی, سیاسی, اجتماعی بخصوص حضور در صحنه های دفاع از مظلوم و انزجار از استکبار می شود.

رئیس اوقاف و امور خیریه بیرجند بابیان اینکه حضور مردم در صحنه، نشان از اقتدار و بصیرت مردم است، خاطر نشان کرد: امسال نیز زن و مرد، پیر و جوان در میدان حاضرشدند و فریاد پوشالی بودن نظام غرب و شرق را برای بیداری مردم جهان فریاد زدنند.

 

اکبری معلم دبیرستان درگفتگو با خبرنگار بیرجندرسا اظهار کرد: از نظر اعتقادی وظیفه داریم که به مظلوم کمک کنیم با توجه به اینکه مردم فلسطین مسلمان هستند این وظیفه پر رنگ تر می شوداز طرفی فلسطین خاکریز اول مسلمانان است،اگر این خاکریز شکسته شود دشمنان به مرز های اسلام نفوذ خواهند کرد.

وی افزود:ما در ماه مبارک رمضان با لبیک گفتن به ندای رهبری به دفاع از مظلومین جهان در صحنه مقابله با کفر حاضر شدیم.

 

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.