کدخبر: ٤۱٤۸۰
۱۹ تیر ۱۳۹٤ ساعت ۱٦:۰٤
چاپ

دشمنان انقلاب اسلامی با اصل ولایت فقیه مشکل دارند/ آمریکا نیازمند مذاکره با ایران است

دشمنان انقلاب اسلامی با اصل ولایت فقیه مشکل دارند/ آمریکا نیازمند مذاکره با ایران است

بیرجندرسا- نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری که فرمودند" تیم مذاکره کننده هسته‌ای ایران فرزندان شجاع و غیور کشور هستند"، اظهار کرد: آمریکا نیازمند مذاکره با ایران است و مطمئن باشید اگر احتیاجی به مذاکرات نداشت وارد بحث با کشور ما نمی‌شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا، حجت الاسلام سید محمدباقر عبادی نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی در مراسم راهپیمایی روز قدس در جمع مردم شهرستان درمیان اظهار داشت: حضور گسترده و وحدت آمیز مردم اهل تشیع و تسنن در راهپیمایی روز قدس مثال‌زدنی است.

 

وی در ادامه گفت: مردم ولایت‌مدار و همیشه در صحنه با دهان روزه و هوای گرم تکلیف شرعی خود را به خود انجام داده‌اند و باری دیگر صحنه‌ای تاریخی خلاق کردند.

 

حجت الاسلام عبادی با اشاره به سخنان امام خمینی(ره) که فرمودند " هرچه فریاد دارید، بر سر آمریکا بکشید"، بیان کرد: امروز سخنان کرامت‌گونه بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی بیش از هر زمان دیگر در دنیا و خاورمیانه روشن شده است.

 

وی اسرائیل را غده سرطانی و خطر جدی برای بشریت دانست و یادآور شد: اگر این غده سرطانی ریشه‌اش خشکانده نشود، تمام اعضای بدن و جسم را در بر می‌گیرد و ریشه‌ همه بیچارگی ملت‌های مظلوم از استکبار جهانی است.

 

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اصل شکل‌گیری رژیم منحوس اسرائیل سلطه غرب بر اسلام و مسلمانان بوده است، گفت: خاک فلسطین به لحاظ موقعیت ژئوپلیتیک و همسایگی با چندین کشور اسلامی که از ذخایر طبیعی فراوانی برخورار هستند تنها یکی از دلایل ایجاد رژیم غاصب اسرائیل است.

 

وی در ادامه یادآور شد: روشنفکرنماها بدانند که اگر جلوی اسرائیل، انگلیس و آمریکا گرفت نشود، آنها تمام کشورها را تجزیه و نابود خواهند کرد.

 

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه غرب از سال 2000 اعلام کرده است که دیگر شیوه و الگویی برای جوانان ندارد، اظهار داشت: امروز شاهد گرایش گسترده مردم و به‌ویژه جوانان اروپایی و آمریکایی به اسلام ناب محمدی هستیم.

 

به گفته وی، ایجاد داعش و گروه‌های تکفیری با هدف ارائه تصویر اسلام جنایت‌کار به مردم غرب است، بیان کرد: باید مردم کشورهای منطقه مراقب باشند تشیع لندنی و سنی آمریکایی بزرگ ترین خطر برای اسلام است.

 

وی با اشاره به جنایات آل‌سعود در منطقه گفت: آل سعود بازیچه دست اسرائیل و آمریکا در نسل کشی مردم یمن، عراق و سوریه است.

 

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی به نقش انقلاب اسلامی و جایگاه ولایت فقیه در کشور اشاره کرد و اظهار داشت: دشمنان انقلاب اسلامی با اصل ولایت فقیه مشکل دارند و بد‌نبال سیطره فرهنگی بعد سیاسی و نظامی هستند.

 

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری در زمینه جنگ فرهنگی دشمن هشدار داده‌اند، خاطرنشان ساخت: مردم باید نسبت به تهاجم‌های فرهنگی و سیاسی دشمن هوشیارانه عمل کنند.

 

حجت الاسلام عبادی در ادامه اذعان داشت: یاسر عرفات مبارز بزرگی برای قدس بود، اما زمانیکه وارد مذاکره، خط سازش و صلح با رژیم صهیونیستی شد، جایگاه خود را در بین مردم فلسطین از دست داد و عاقبت او را در تاریخ ببینید.

 

وی در ادامه با اشاره به اینکه نظام اسلامی به خودش اجازه نمی‌دهد که در مقابل مستکبران عالم سر خم کند، گفت: ایران اسلامی با روش‌های صحیح دیپلماسی پیش می‌رود اما جلوی آمریکا سر کج نمی‌کند.

 

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری که فرمودند" تیم مذاکره کننده هسته‌ای ایران فرزندان شجاع و غیور کشور هستند"، اظهار کرد: آمریکا نیازمند مذاکره با ایران است و مطمئن باشید اگر احتیاجی به مذاکرات نداشت وارد بحث با کشور ما نمی‌شد.

 

وی در ادامه یادآور شد: امروز جان کری در مقابل ملت ایران اسلامی به‌واسطه مقاومت و ایستادگی در برابر حقوق خود، گردن کج کرده است.

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.