کدخبر: ٤۱٤۷۵
۱۹ تیر ۱۳۹٤ ساعت ۱۵:۰٤
چاپ

حجت الاسلام رئیسی:

قدس پاره‌تن اسلام و آزادی فلسطین و قدس شریف، مهم‌ترین مسئله جهان اسلام است

قدس پاره‌تن اسلام و آزادی فلسطین و قدس شریف، مهم‌ترین مسئله جهان اسلام است

بیرجندرسا- نماینده مردم خراسان جنوبی در مجلس خبرگان رهبری نیز مبارزه با جریان تکفیری را قطعی دانست و تصریح کرد: جریان استکباری نیز مولود جریان آمریکایی است و سه راس مثلث شوم آمریکا، انگلیس و اسرائیل مایه همه مفاسد در عالم است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا، حجت الاسلام ابراهیم رئیسی دادستان کل کشور در روز قدس در جمع مردم ولایت مدار بیرجند با اشاره به ترویج امر به معروف و نهی از منکر اظهار کرد: در جامعه و در عالم امر به معروف و نهی از منکر با تاخیر انجام و گاهی تعطیل شده است و  این باعث تسلط اشرار در جامعه خواهیم شد.

 

 وی با بیان اینکه ما می خواهیم راه مولایمان امام علی (ع) را ادامه دهیم خاطر نشان کرد: ما باید سعی کنیم علوی باشیم و با تمام وجود نسبت به دشمنان دین مبین اسلام نفرت داشت.

 نماینده مردم خراسان جنوبی در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به پاک کردن دل ها از بدی خوبان در شب قدر تصریح کرد: دلهایمان را از بدی خوبان پاک کردیم و نسبت به ظالمان با تمام وجود نفرت داریم و از آنها بیزاری می جوئیم.

 

حجت الاسلام رئیسی عبادت پروردگار با پذیریش طاغوت طغیان سازگاری ندانست و ادامه داد: اگر چه نظام سلطه می خواهد به عالم سلطه کند اما ما هیچ پذیرشی از آنها نداریم و مکتب انزجار مکتب ایستادگی در برابر خدا و مقاومت است.

 وی با تاکید بر اینکه پیامبر رحمت با استقامت در راه دین و انزجار از بدگاران و ایستادگی به هدف رسید، افزود: مکتب غربی به جامعه می گوید شما باید ظلم پذیر باشید اما مکتب اعتقاد به مهدوی و عاشورا و هیهات منالذله اباعبدالله الحسین ظلم پذیر نیست و در برابر شرارت ها ایستادگی می کند.

 

دادستان کل کشور با بیان اینکه اسلام متعهد و با بصیرت اسرائیل این غده سرطانی اسلام را نابود می کند اظهار داشت: جریان استکباری صهیونیستی داعیه تسلط بر عالم را دارد و می خواهد بر جهان تسلط کند و خودخواهی و خود پرستی خود را به یک سرزمین خاص فلسطین خلاصه نمی کنند و اسلام متعهد در صحنه و بیدار و با بصیرت خواهد ایستاد

 

 

وی جنگ با استکبار را بر سر ایمان نداشتن ندانست و تصریح کرد: چون پیمان ندارند و در ذات این جریان استکباری در واقع  پیمان شکنی است.

 

نماینده مردم خراسان جنوبی در مجلس خبرگان رهبری جریان مذاکره حسن نیت اسلامی بر همگان عنوان کرد و گفت: امیدواریم مذاکره برای ملت نتیجه خوبی داشته باشد اماهم چنان که مقام معظم رهبری فرمودند "مذاکرات به هر نتیجه برسد اسرائیل هم چنان ناامن است".

 

حجت الاسلام رئیسی داعش مولود نامشروع اسرائیل است اظهار کرد: این غده سرطانی اگر نابود نشود، تمام فضای منطقه را آلودگی می‌گیرد.

 

دادستان کل کشور با اشاره به شعارها و استراتژی‌های بی‌رحمانه داعش خاطر نشان کرد: این حرکات هیچ نسبتی با اسلام، قرآن و انسانیت ندراد و کاملا منطبق با اسرائیل است.

 

وی داعش را پدیده ای برای دور شدن افکار از جنایت های اسرائیل دانست و افزود: آمریکا و استکبار جهانی به دنبال ماندن اسرائیل در جهان هستند و برای داعش را در جهت نابودی و تجزیه مسلمانان ایجاد می‌کند و  بین کشورهای اسلامی اختلافات قومی و مذهبی راه می اندازد.

نماینده مردم خراسان‌جنوبی در مجلس خبرگان رهبری آدرس غط استکبار آدرس را بی اساس دانست و افزود: اعلام روز جهانی قدس برای جلوگیری از این اقدام است. اعلام می‌کنیم قدس پاره‌تن اسلام و آزادی فلسطین و قدس شریف، مهم‌ترین مسئله جهان اسلام است.

 

حجت الاسلام رئیسی نیز مبارزه با جریان تکفیری را قطعی دانست و تصریح کرد: جریان استکباری نیز مولود جریان آمریکایی است. و سه راس مثلث شوم آمریکا، انگلیس و اسرائیل مایه همه مفاسد در عالم است.

 

وی  راه سعادت را در دین اسلام دانست و افزود: به برکت آموخته‌های معلم بزرگ انقلاب اسلامی، در برابر راهبرد دشمن که اختلاف‌افکنی است، راهبرد ما وحدت‌آفرینی است.

 

نماینده مردم خراسان‌جنوبی در مجلس خبرنگان رهبری تأکید کرد: امروز هرکس در جهان اسلام بداند یا نداند، بخواهد یا نخواهد، سخنی در جهت اختلاف بزند، حتما در جهت دشمن حرکت کرده است.

 

وی وحدت در جامعه مسلمین را رمز موفقیت عنوان کرد و خاطر نشان کرد: جریان وهابی و تکفیری در طول تاریخ به آن میزانی که از مردم و علمای اهل‌سنت، کُشتند، از شیعیان نکشتند.

 

دادستان کل کشور از علمای با بصیرت اهل‌سنت برای برائت از تکفیری‌ها تشکر کرد و افزود: در زمانی که بهائیت پیش آمد، همه علمای شیعه وقتی تشخیص دادند بهائیت دست‌ساخته استکبار است اعلام موضع کردند.

 

آیت‌ألله رئیسی با تأکید براینکه حرکت فرهنگی ما در جهت بصیرت‌افزایی باشد افزود: در دانشگاه، در بین علمای شیعه و سنی به عنوان منورالفکرها، روشنگری کنند و نگذارند جریان تکفیری بر جهل مردم سوار شود.

 

وی تصریح کرد: خون مطهر حضرت امام حسین علیه‌السلام، جهل‌زدایی کرد. جهل و نادانی بهترین بستری است که مورد استخدام دشمنان قرار خواهد گرفت. جهل‌زدایی به برکت خون مطهر شهیدان انقلاب اسلامی است.

 

نماینده مردم خراسان‌جنوبی در مجلس خبرنگان رهبری گفت: قلمی که ضداستکباری باشد، مورد سوگند قرآن است. آن‌چیزی که در بصیرت‌آفرینی و روشنگری ملت‌ها انجام شود، مورد سوگند قرآن است.

 

حجت الاسلام رئیسی بابیان‌اینکه هر سال روز جهانی قدس را برگزار می‌کنیم افزود: امروز روشنگری‌های امام و رهبری و فریاد ملت ایران، جوامع بشری را متوجه آزادری قدس کرده است. امروز مردم مسلمان فلسطین دیگر اعتمادی به سازمان‌های بین‌المللی برای نجات خود ندارند و مطلقا امید مردم فلسطین از سازمان ملل قطع شده است.

 

وی راه برخورد با اسرائیل را توکل بر خدا و اعتماد به نفس دانست و اظهار کرد: این دو رمز عامل پیروزی، انتفاضه‌ها و ایستادگی مردم مسلمان بود. مردانه ایستادند و این مقاومت کار را به جایی رساند که دیروز حزب‌الله لبنان، پس از آن حماس و امروز انصارالله را در یمن داریم.

 

دادستان کل کشور تأکید کرد: حرکات آل‌سعود، تداعی‌کننده آنچه اسرائیل در غزه انجام داد و تداوم جریان استکباری است که مردم یمن را به خاک و خون می‌کشد.

 

حجت الاسلام رئیسی تصریح کرد: دل‌های محکم و با اعتماد به خدا سرمایه عظیمی است که در یمن وجود دارد. یمنی‌ها افرادی هستند که نفس علی‌بن‌ابیطالب علیه‌السلام به آن‌ها خورده است.

 

وی بابیان‌اینکه امروز اطراف اسرائیل را حزب‌الله گرفته است اظهار کرد: حزب‌الله اراده کند اسرائیل هیچ تاب مقاومت در برابر اراده آنان نخواهد داشت. این القای ما می‌توانیم از آموزه‌های امام است. این از اعتماد به خدا ساخته شده است.

 

نماینده مردم خراسان‌جنوبی در مجلس خبرگان رهبری گفت: جریان اسرائیل و نظام سلطه طبق تحلیل همه تحلیل‌گران، در دنیا فتنه‌گری انجام داده است.

وی ادامه داد: اعتقاد ما براین است که امام فرمودند اسرائیل باید نابود شود واین در حال تحقق است.

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.