کدخبر: ٤۰۸٦٤
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹٤ ساعت ۱۰:۵۲
چاپ

دبیر کمیته رسانه جشنواره عمار خراسان جنوبی:

اختتامیه جشنواره مردمی فیلم عمار خراسان جنوبی برگزار می شود

اختتامیه جشنواره مردمی فیلم عمار خراسان جنوبی برگزار می شود

بیرجندرسا- مرادی دبیر کمیته رسانه این جشنواره گفت : هدف از برگزاری این جشنواره در سطح کشور را آشتی مردم با سینما و انجام تولید و توزیع و اکران در مبحث سینمای انقلاب می باشد که در سطح کشور سال قبل پنجمین دوره آن برگزار شد و ما توانستیم با همکاری حوزه هنری خراسان جنوبی اولین دوره آن را در سطح استان برگزار کنیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا ، اختتامیه اکران های اولین جشنواره مردمی فیلم عمار خراسان جنوبی به همراه تجمع بزرگ عماریون استان فردا سه شنبه ۲۹ اردیبهشت ماه در محل سینما بهمن شهرستان بیرجند برگزار می شود.

مرادی دبیر کمیته  رسانه این جشنواره گفت : هدف از برگزاری این جشنواره در سطح کشور را آشتی مردم با سینما و انجام تولید و توزیع و اکران در مبحث سینمای انقلاب می باشد که در سطح کشور سال قبل پنجمین دوره آن برگزار شد و ما توانستیم با همکاری حوزه هنری خراسان جنوبی اولین دوره ی آن را در سطح استان برگزار کنیم.

وی افزود: جشنواره مردمی فیلم های عمار که در استان، بهمن ماه سال گذشته آغاز به کار کرد فیلم های این جشنواره در بیش از ۱۰۰ نقطه از استان اکران شد. که هدف از این اکران ها آشنایی بیشتر مردم استان با سینمای انقلاب و رشد گسترش مفاهیم انقلابی آن هم با با زبان سینما و فیلم می باشد. ناگفته نماند که این جشنواره از حیث نیروسازی در جبهه ی فرهنگی انقلاب اسلامی در حوزه های تولید مستند، فیلم کوتاه و همچنین کلیپ توانسته موفقیت های بسیار خوبی را به دست آورد. به طوری در پنجمین دوره ی جشنواره ۸۳ اثر از استان خراسان جنوبی به این جشنواره ارسال شد و برخی آثار به مراحل نیمه نهایی بخش مسابقه نیز راه یافت.با همه ی مشکلاتی که از جهت مالی و پشتیبانی داشتیم اما به حمدالله توانستیم با تعدادی اندک نیرو اما با عزمی قوی اولین دوره ی این جشنواره را برگزار کنیم.

همچنین در رابطه با تجمع عماریون و برنامه های پیرامون این اختتامیه وی عنوان کرد: از مهمترین کارهایی که ما در این جشنواره پیگیری آن بودیم بحث توانمند سازی مستند سازی و رشد آن بود که در روز دوشنبه کارگاه مستند سازی با حضور جناب آقای محسن اسلام زاده از اساتید کشوری این عرصه برگزار می شود و همچنین تجمع عماریون استان نیز با موضوع بررسی مسائل منطقه و تحولات بیداری اسلامی و در حمایت از مردم کشور یمن با حضور فضل الشرفی از اعضای تشکل انصارالله یمن برگزار خواهد شد.

 

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.