کدخبر: ٤۰۸۰۹
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹٤ ساعت ۱۲:۲۸
چاپ

حجت الاسلام لطفیان:

ریشه تفکرآل سعود ریشه خوارج است؛ تفکر بیداری اسلامی توسط مبلغانی است که در جمهوری اسلامی فعالیت می کنند

ریشه تفکرآل سعود ریشه خوارج است؛ تفکر بیداری اسلامی توسط مبلغانی است که در جمهوری اسلامی فعالیت می کنند

بیرجندرسا- مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه ریشه تفکر آل سعود ریشه خوارج است گفت : این تفکر اول امت اسلامی را تکفیر و بعد از تفکیر فتوای قتل آنها را می دهد.

حجت الاسلام کاظم لطفیان مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا، با بیان اینکه ریشه این تفکر خطرناک ترین ریشه ها در طول تاریخ اسلام بوده است بیان کرد:امروز به کمک ایادی استکبار این قضیه در جوامع زیر سلطه غرب پر رنگتر شده است.

وی با اشاره به اینکه عربستان سعودی دنبال بزرگنمایی اقتدار خود درمنطقه و جهان است اظهارداشت: اتفاقات اخیری که در عربستان اتفاق افتاده، نشان دهنده این است که این کشور نیز به دنبال بحث هسته ای است.

وی نظام جمهوری اسلامی را سرآمد مقاومت در برابر استعمار و استکبار دانست و مطرح کرد:هر جرقه ای که  به نام استقلال طلبی ،آزدی خواهی و مقاومت در برابر جریان های صهیونیستی بیفتد ریشه در تفکر انقلاب اسلامی دارد.

وی با بیان اینکه نمی شود بیداری اسلای را از تفکر انقلاب اسلامی جدا دانست افزود: آل سعود با حمایت آمریکا و انگلیس ناجوانمردانه به مردم مظلوم یمن حمله می کند که با این کار نابودی خود را نزدیک کرده اند.

وی با اشاره به تفکر استکبار ستیزی در مدارس علمیه تصریح کرد: روحانیون درعلم و عمل پیشتاز هستند لذا این تفکر در حوزه های علمیه وجود دارد و توسط روحانیون و طلاب حوزه های علمیه قم و سراسر کشور به سراسر جهان تزریق می شود.

وی بصیرت افزایی را لازمه طلاب و روحانیون دانست و افزود: یک طلبه باید بصیرت داشته باشد و بداند که در اجتماع چه تحولاتی رخ می دهد و طلاب و روحانیون باید در بالاترین سطح بصیرت افزایی قراربگیرند.

وی با اشاره به اینکه جامعه اسلامی این تفکر را از ائمه(ع) به ارث برده است گفت:جنبش بسیار خوبی در کشورهای عربی به وجود آمده است و این جنبش ها روحیه استعمارستیزی و استکبار ستیزی را تقویت می کند.

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.