کدخبر: ۳۳۲۱۱
۲٦ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۳۰
چاپ

مسئول حوزه علمیه معصومیه بیرجند:

در مسلمانی سران عربی که در برابر جنایات اسرائیل سکوت کرده‌اند شک است/ توبه کنید و به اسلام برگردید

در مسلمانی سران عربی که در برابر جنایات اسرائیل سکوت کرده‌اند شک است/ توبه کنید و به اسلام برگردید

بیرجندرسا-مدیر حوزه علمیه معصومیه بیرجند با اشاره به سکوت سران کشورهای عرب حاشیه خلیج فارس گفت: در مسلمانی این افراد شک است.

حجت الاسلام و المسلمین صدرالدین عارفی صبح امروز در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا با اشاره به جنایات رژیم اسرائیل اظهار داشت: همه مسلمانان اعم از شیعه و سنی، روحانی و غیرروحانی, عرب و عجم، زن و مرد و پیر و جوان باید دست به دست هم بدهند و این غده سرطانی را از میان کشورهای اسلامی برچینند.
وی وظیفه دولت و مردم در دفاع از مردم بی گناه غزه را مورد تاکید قرار داد و گفت: مردم ما گوش به زنگ هستند و انشگست اشاره رهبری به هر سمتی باشد، مردم در آن‌جا حضور دارند. ما روحانیون حاضریم در صورت اشاره رهبری سر و مال و جانمان را بدهیم.

مدیر حوزه علمیه معصومیه بیرجند ادامه داد: باید به آگاه‌سازی مردم بپردازیم و آن‌ها را از ظلم‌هایی که در دنیا رخ می‌دهد باخبر سازیم که در صورت آگاه شدن، خودشان به پا می‌خیزند، همانطور که در سراسر دنیا و حتی در خود آمریکا به راهپیمایی علیه اسرائیل جنایتکار اقدام می‌کنند.

عارفی تبعیت از آمریکا را دلیل سکوت سران کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس دانست و افزود: در مسلمانی آن‌ها شک است که اگر تابع اسلام می‌بودند، چشمانشان را بر کشتار بی رحمانه زنان و کودکان بی دفاع غزه نمی‌بستند.

وی ادامه داد: مسلمان در هر نقطه‌ای از دنیا که باشد باز هم مسلمان است و ما وظیفه داریم که از برادران مسلمانمان در سراسر دنیا دفاع کنیم که اگر این کار را انجام ندهیم، در واقع به خودمان جفا کرده‌ایم.
مدیر حوزه علمیه معصومیه بیرجند خطاب به سران کشورهای عرب حاشیه خلیج فارس گفت: برای برداشتن این ننگ از پیشانی‌تان هم که شده، لااقل در این آخرین دقایق خفه شدنتان توبه کرده و به طرف اسلام برگردید.

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.