کدخبر: ۸۵٤۳۰
۲۱ خرداد ۱٤۰۳ ساعت ۱٤:۲۹
چاپ

رییس حوزه هنری خراسان جنوبی:

اولین دوره تخصصی مربیگری سرود در خراسان جنوبی برگزار می شود

رییس حوزه هنری خراسان جنوبی

بیرجندرسا-رییس حوزه هنری خراسان جنوبی گفت: اولین دوره تخصصی مربیگری سرود در خراسان جنوبی به همت حوزه هنری، مرکز آفرینش های هنری بسیج استان، آموزش و پرورش خراسان جنوبی و مرکز سینوا برگزار می شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا، مجید کریمیان صبح دوشنبه در نشست خبری اظهار کرد: اولین دوره تخصصی مربیگری سرود در خراسان جنوبی به همت حوزه هنری، مرکز آفرینش‌های هنری بسیج استان، آموزش و پرورش خراسان جنوبی و مرکز سینوا برگزار می‌شود.

رئیس حوزه هنری خراسان جنوبی با بیان اینکه این دوره با هدف تقویت و ساماندهی شبکه مربیان سرود و توانمندی سازی در حوزه فنی، مدیریت گروه‌های سرود برگزار می‌شود، گفت: این دوره در تاریخ ۳۱ خرداد و یکم تیرماه برگزار می‌شود.

کریمیان ادامه داد: ثبت نام مربیان با محوریت فعالان حوزه مدرسه، مسجد و پایگاه‌های بسیج از یک ماه قبل طی یک فراخوان انجام شده است و افراد گزینش اولیه برای ورود به دوره مربیگری شده‌اند.

وی افزود: سرفصل‌های این کارگاه آموزشی شامل نقش تربیتی سرود، تشکیل گروه و هنر عضوگیری، صداسازی و ملاحظات زمان اجرا است.

قاسمی، کارشناس معاونت پرورشی اداره کل آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی نیز در این نشست اظهار کرد: در راستای تقویت جریان سرود، اداره کل آموزش و پرورش با استعدادسنجی از شهرستان‌های مختلف ۲۳ نفر را برای دوره مربیگری سرود از بین معاونین پرورشی فعال در عرصه سرود شناسایی کرده است.

وی گفت: امیدواریم این دوره آموزشی گامی در راستای تقویت هنر سرود در بین نسل نوجوان قرار گیرد.