کدخبر: ۸۵٤۲۸
۲۱ خرداد ۱٤۰۳ ساعت ۱٤:۲۲
چاپ

توقیف ۲۹ خودرو رانندگان متخلف در بیرجند

بیرجندرسا- رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی گفت: با اجرای طرح کنترل و برخورد با تخلفات رانندگان حادثه ساز و هنجارشکن در شهرستان بیرجند ۲۹ دستگاه خودرو توقیف و ۶۷ راننده متخلف اعمال قانون شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علیرضا عباسی روز دوشنبه در تشریح این خبر اظهار کرد: در راستای ایجاد امنیت و آرامش در شهر، طرح برخورد با خودروهای هنجارشکن دارای آلودگی صوتی، تخلفات حادثه ساز، شیشه دودی و سایر موارد در شهرستان بیرجند به اجرا درآمد.

وی افزود: طرح ارتقای امنیت و آرامش در شهر با حضور تیم‌های گشت‌ پلیس راهور و با همکاری یگان‌های انتظامی در خیابان‌های بیرجند اجرا شد که ماموران نسبت به برخورد با رانندگان متخلف و هنجارشکن اقدام کردند و برای ۶۷ دستگاه خودرو متخلف اعمال قانون شد.

رئیس پلیس راهور خراسان جنوبی گفت: ۲۹ دستگاه خودرو توقیف و به پارکینگ متنقل شد همچنین هفت دستگاه خودرو به صورت سیستمی توقیف شده است.

وی با قدردانی از رانندگانی که قوانین و مقررات را رعایت کرده و به حقوق شهروندان احترام می‌گذارند تصریح کرد: پلیس با رانندگان متخلف و هنجارشکن بدون اغماض برخورد می‌کند.

سرهنگ عباسی هفدهم خرداد امسال نیز از توقیف ۱۴۰ خودرو هنجارشکن در بیرجند خبر داد.

پربیننده ترین ها