کدخبر: ۸۵۱۵۸
۰۳ خرداد ۱٤۰۳ ساعت ۱۳:۰۷
چاپ

قدردانی امام جمعه بیرجند از حضور حماسی مردم در تشییع شهید جمهور

بیرجندرسا- نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند در پیامی از آحاد مردم برای خلق حماسه باشکوه تشییع پیکر رئیس جمهور شهید، خادم الرضا(ع) آیت الله سید ابراهیم رئیسی قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا،در پیام حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا که روز پنجشنبه منتشر شد آمده‌ است: سلام و برکات خدا بر مردم قدرشناس و شهید پرور خراسان جنوبی و مهمانان عزیزی که با حضور از اقصی نقاط و استان‌های مجاور، بر عظمت و شکوه مراسم وداع با خادم الرضا(علیه السلام) افزودند.

وی افزود: حضور پرشور و آگاهانه و همراه با اشک و آه شما مردم در مراسم تشییع پیکر شهدای خدمت و نماینده عزیز و شهیدتان در مجلس خبرگان رهبری، پیام تجدید میثاق با ولایت و آرمانهای امام و شهدا و قدر شناسی و دلدادگی به رئیس جمهور شهید، آیت الله رئیسی و ضرورت حفظ و استمرار سیره حکمرانی او که بر گرفته از مکتب حیات بخش اسلام است را به دنیا مخابره کرد.

وی ادامه داد: قطعا این حماسه به یادماندنی علاوه بر نمایش انسجام و وحدت و همدلی مردم، موجب وحشت و ناامیدی دشمنان و مایه امید و دلگرمی مستضعفان و ارادتمندان جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.

در پیام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی هم در این باره آمده است: شکوه حماسه بی‌نظیر مردم انقلابی، شهید پرور و همیشه در صحنه خراسان جنوبی در مراسم تشییع پیکر مطهر خادم الرضا علیه السلام ،حضرت آیت الله رئیسی، سردار موسوی و دکتر مالک رحمتی تجدید عهدی جانانه با آرمان‌های بلند امامین انقلاب و شهدا و خصوصا رئیس جمهور شهید و نماینده فقید و محبوبشان در مجلس خبرگان رهبری بود.

این پیام می‌افزاید: شما مردم شهیدپرور و داغدار با حضور پرشور خود، ضمن تکریم و تجلیل از مقام شامخ رئیس جمهور محبوب و شهید خود، بر ضرورت حفظ و تداوم سیره و منش حکمرانی این خادم صادق الوعد و سخت‌کوش خود که نمود عینی عهدنامه حضرت علی علیه السلام به مالک اشتر است تاکید نمودید و در آخرین سفر استانی، این بار پیکر مطهر نماینده محبوبتان در مجلس خبرگان رهبری را قدرشناسانه و با چشمانی اشکبار تشییع نموده و با وداعی جانانه راهی حرم نورانی سلطان سریر ارتضا، حضرت علی ابن موسی الرضا علیه السلام نمودید.

این پیام ادامه می‌دهد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان به پاس این همه شور و ارادت مردم بزرگ خراسان جنوبی و خلق حماسه های بزرگ و بی نظیر در مراسمات گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت در شهرهای مختلف استان و علی الخصوص حضور بی مانند و وصف نشدنی مردم عزیز استان و مهمانان عزیز استان‌های مجاور با وجود دوری راه در مراسم وداع و تشییع پیکر مطهر رئیس جمهور شهید و محافظ ایشان سردار شهید موسوی و استاندار تلاشگر وانقلابی

پربیننده ترین ها

آخرین اخبار