کدخبر: ۸٤۹۲۹
۲۰ اردیبهشت ۱٤۰۳ ساعت ۱۳:۱٤
چاپ

اجرای پویش حامی‌یابی همدلانه در خراسان‌جنوبی

بیرجندرسا-معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام‌خمینی(ره) خراسان‌جنوبی از اجرای پویش حامی‌یابی همدلانه همزمان با آغاز دهه کرامت در استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا به نقل از خبرگزاری صدا و سیما،عبدالرحیم لطفی با اشاره به اجرای پویش حامی‌یابی همدلانه در دهه کرامت گفت: این پویش در راستای حمایت از فرزندان یتیم و نیازمند ۲۱ اردیبهشت همزمان با آغاز دهه کرامت و ولادت با سعادت حضرت فاطمه معصومه(س) شروع می شود و تا ۳۱ اردیبهشت سالروز ولادت امام رضا(ع) ادامه دارد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان افرود: دو هزار و ۴۶۹ یتیم و هشت هزار و یک فرزند محسنین تحت حمایت این نهاد هستند.

به گفته لطفی ۳۸ هزار و ۹۰۳ حامی حمایت از این فرزندان را برعهده دارند.

وی با تشریح شرایط حمایت از فرزندان ایتام و محسنین افزود: عموم مردم نیکوکار می‌توانند با مراجعه به سایت ekram.emdad.ir با انتخاب یک یا چند فرزند یتیم و محسنین به جمع حامیان معنوی این نهاد بپیوندند.

لطفی دیگر روش مشارکت در طرح اکرام ایتام و محسنین این نهاد را ارسال عدد ۰۵۶ به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳۵۶ اعلام کرد و افزود: همچنین مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد امام خمینی(ره) در سراسر استان، سامانه نیکوکاری الکترونیک(سنا) و بازوی حامی‌باش در ویترین پیام‌رسان بله است.