کدخبر: ۸٤۸۹۹
۱۸ اردیبهشت ۱٤۰۳ ساعت ۱۵:۰۹
چاپ

مدیرعامل شرکت آبفای خراسان جنوبی:

مخزن ۱۰ هزار مترمکعبی بیرجند قبل از فصل گرما وارد مدار می شود

بیرجندرسا-مدیرعامل آبفای خراسان جنوبی گفت: مخزن ۱۰ هزار مکعبی بیرجند با پیشرفت نزدیک ۹۶ درصد در حال اجراست که قبل از شروع گرمای امسال وارد مدار بهره‌برداری خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا به نقل از ایسنا،مهدی دوستی، امروز ۱۸ اردیبهشت در بازدید از پروژه‌های آب و فاضلاب شهرستان بیرجند اظهار کرد: برنامه‌های مدون و پروژه‌های خوبی برای رفع مشکلات حوزه آب و فاضلاب استان طراحی و در دست اقدام است.

وی افزود: از جمله این اقدامات و برنامه‌ها می توان به رفع تنش آبی در شهر و روستاهای طبس، قاین و بیرجند، اصلاح شبکه فرسوده در سطح شهرها و مدیریت مصرف آب و برخورد با انشعابات غیرمجاز اشاره کرد.

مدیرعامل ابفای استان تصریح کرد: یکی از اقدامات مهم سال ۱۴۰۳ شرکت آبفای استان این است که در شهر قاین تلاش می کنیم در نیمه اول سال فروش انشعابات فاضلاب این شهرستان را اجرایی کنیم. 

دوستی اضافه کرد: شبکه فاضلاب شهر قاین به روش بیع متقابل به سرعت در دست اجراست و پساب آن به مصرف فولاد قاینات خواهد رسید.

وی  با تاکید بر تسریع در تکمیل پروژه‌ها، یادآور شد: با تخصیص به موقع اعتبارات، این مهم محقق خواهد شد و پروژه‌های جهاد آبرسانی با مشارکت قرارگاه سازندگی امام حسن مجتبی(ع) و بسیج سازندگی در استان فعال است، هر چند در اجرای آنها وقفه‌ای ایجاد شده اما با رایزنی‌های صورت گرفته، روند اجرای پروژه‌های آبرسانی در منطقه تسریع شود.

آخرین اخبار