کدخبر: ۸٤۵٦٦
۲۵ فروردین ۱٤۰۳ ساعت ۱٦:۱۸
چاپ

رئیس هیات اسکواش استان خبرداد

حضور 4 ورزشکار اسکواش خراسان جنوبی به همراه تیم ملی ایران در مسابقات بین المللی قطر

بیرجندرسا-رئیس هیات اسکواش خراسان جنوبی از حضور 4 ورزشکار اسکواش خراسان جنوبی به همراه تیم ملی ایران در مسابقات بین المللی قطر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا،سید علی اصغر طهماسبی، امروز ۲۵ فروردین به رسانه‌ها افزود: برای اولین بار در تاریخ اسکواش خراسان جنوبی ۴ بازیکن نوجوان به نام های فرزاد حق خواه(کمتر از ۱۷ سال)،سید امیر مهدی خراشادی زاده(کمتر از ۱۳ سال)، محمد رادین عبدالهی و مصطفی احراری (کمتر از ۱۱ سال) به همراه تیم ملی اسکواش جمهوری اسلامی ایران راهی قطر خواهند شد.

وی ادامه داد: تمامی بازیکنان دعوت شده درکورت اسکواش مجموعه ورزشی انقلاب تهران در اردو به سر می برند و دوم  اردیبهشت عازم دوحه قطر می شوند.

رئیس هیات اسکواش خراسان جنوبی با بیان اینکه در تاریخ دودهه فعالیت اسکواش خراسان جنوبی اولین بار است که ۴ بازیکن از اسکواش خراسان جنوبی به  همراه تیم ملی اسکواش ایران به مسابقات بین المللی اعزام‌می شوند، گفت: مسابقات بین المللی قطر ۳ تا ۶ اردیبهشت ماه به میزبانی دوحه قطر برگزار می شود.

طهماسبی ضمن قدردانی از حمایت‌های جدی  اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی ابراز امیدواری کرد: با ارایه برنامه ریزی منظم و منسجمی هیات اسکواش که در شورای راهبردی اداره کل ورزش و جوانان تصویب شده است شاهد یک جهش جدی در پیشرفت کمی و کیفی ورزش اسکواش خراسان جنوبی در عرصه ملی و بین المللی باشیم.

پربیننده ترین ها

آخرین اخبار