کدخبر: ۸۳۷۵٦
۲۸ دی ۱٤۰۲ ساعت ۱۵:۰٦
چاپ

معاون استاندار خراسان‌جنوبی:

عدالت‌خواهی و بصیرت‌شناسی از مهمترین شاخص‌های جوان انقلابی است

بیرجندرسا-معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان‌جنوبی با بیان این‌که عدالت خواهی و بصیرت شناسی از دیگر شاخص‌های جوان انقلابی است،گفت: پرداختن به علم و دانش و خودباوری از دیگر شاخصه‌های جوان انقلابی است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی"بیرجندرسا"، سید محمدرضا طالبی معاون سیاسی،امنیتی استاندار خراسان‌جنوبی امروز در جلسه تکریم و معارفه مدیران کل ورزش و جوانان استان خراسان جنوبی که در مجتمع ایثار بیرجند برگزار شد،اظهار کرد:بر کسی پوشیده نیست که سلامت جسم، روح و عقل انسان‌ها در نتیجه ورزش به وجود می‌آید و برای پویایی در زندگی باید بخشی از زندگی خود را به ورزش اختصاص دهیم.
وی با بیان این‌که دولت سیزدهم نگاه ویژه‌ای به ورزش قهرمانی دارد،تصریح کرد: در حوزه جوانان به دلیل وجود آسیب‌های فراوان بایستی هویت ملی و انقلابی جوانان بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری ارتقا یابد تا آسیب‌ها در این حوزه به حداقل برسد.
معاون سیاسی،امنیتی استاندار خراسان‌جنوبی ادامه داد؛ مقام معظم رهبری شاخص‌هایی برای جوان انقلابی بیان کردند که معنویت یکی از آنها است و باید در جامعه نهادینه شود.
طالبی با بیان این‌که معنویت انسان را به سمت و سوی مکتب حاج قاسم سوق می‌دهد،خاطرنشان کرد:آنچه مسلم است آن است که دشمن از شهادت حاج قاسم بیشتر می‌ترسد.
وی عدالت خواهی و بصیرت شناسی را از دیگر شاخص‌های جوان انقلابی برشمرد و افزود: پرداختن به علم و دانش و خودباری از دیگر شاخصه‌های جوان انقلابی است.
معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان‌جنوبی اذعان داشت: باید مواظب تغییر سبک زندگی اسلامی به غربی باشیم و دشمن بعد از دوران دفاع مقدس در صدد بر آمد تا با ضعیف کردن هویت جوان ایرانی بتواند نقشه‌های خود را اجرا کند.
طالبی ضمن تشکر از زحماتی که در حوزه ورزش و جوانان در خراسان‌جنوبی کشیده شده است،تبیین کرد: این مراسم،تکریم از زحمات مجید قناد سرپرست اداره کل ورزش و جوانان و همکارانش است و آرزوی توفیق برای برادر انقلابی و ولایی محمدعلی ربیعی به عنوان مدیرکل جدید ورزش و جوانان دارم.
وی اضافه کرد: زیرساخت‌های خراسان جنوبی با توجه به مرزی بود استان، مناسب با شرایط موجود نیست و با توجه به حضور حداکثری مردم خراسان جنوبی در انتخابات و همه صحنه‌های دیگر، باید توجه خاصی توسط وزارت ورزش و جوانان به خراسان جنوبی شود.
انتهای خبر/