کدخبر: ۸۱۸۰۳
۲۷ شهریور ۱٤۰۲ ساعت ۱۲:۱۱
چاپ

تنها راه مقابله با دشمن تحقق جهاد تبیین است

بیرجندرسا-فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان‌جنوبی گفت: امروز هیچ کشوری توان مقابله با جمهوری اسلامی ایران را ندارد و همان هایی که در دوران دفاع مقدس بر علیه ما بودند امروز دست نیاز به سوی ما برای دریافت تجهیزات نظامی دراز می کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا به نقل از فارس،مراسم تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران این شهرستان، امروز با حضور فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان‌جنوبی، امام جمعه و فرماندار فردوس و جمعی از مسوولان استانی و محلی برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین محمد شاکری، امام جمعه فردوس در این مراسم از اعلام رضایت مقام معظم رهبری از سپاه  به عنوان مدال افتخار برای آن ها یاد کرد و اظهارداشت: اگر این مدال افتخار نصیب اینجانب شود و ولی امر مسلمین از من اعلام رضایت کنند دیگر آرزویی برای زنده ماندن ندارم مگر این که به فرمان ایشان بخواهم در سنگری دیگر خدمت کنم.

سردار محمد رضا مهدوی، فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی هم در این مراسم، طی سخنانی اظهار کرد: امروز هیچ کشوری توان مقابله با جمهوری اسلامی ایران را ندارد و همان هایی که در دوران دفاع مقدس بر علیه ما بودند امروز دست نیاز به سوی ما برای دریافت تجهیزات نظامی دراز می کنند.

وی مقابله با جنگ رسانه ای دشمن را ضروری خواند و گفت: تنها راه مقابله با این توطئه دشمن تحقق جهاد تبیین است.

در ادامه فرماندار و فرماندهان قدیم و جدید سپاه پاسداران فردوس نیز سخنانی ایراد کردند.

در پایان نیز از زحمات سرهنگ دوم پاسدار، محمد فاطمی نسب قدردانی و سرهنگ محسن امانتی به عنوان فرمانده جدید سپاه پاسداران فردوس معرفی شد.