کدخبر: ۸۱٦۵۱
۱۵ شهریور ۱٤۰۲ ساعت ۱۸:۰۰
چاپ

امام جمعه فردوس: خدمات دولت سیزدهم معادل سالیان گذشته است

بیرجندرسا-امام جمعه فردوس گفت: خدمات و اقداماتی که دولت سیزدهم طی ۲ سال انجام داده، معادل هشت تا ۱۰ سال دولت‌های گذشته است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا به نقل از ایرنا،حجت‌الاسلام محمد شاکری روز چهارشنبه در دیدار رئیس جمهور با مردم فردوس در مصلی امام خمینی(ره) این شهر افزود: آرزوی مردم اتصال به شبکه ریلی بود و عملیات اجرایی راه آهن خراسان جنوبی که امروز با حضور رئیس جمهور آغاز شد، اطمینان داریم با پیگیری آیت الله رئیسی به نتیجه می‌رسد و محقق خواهد شد.

وی ادامه داد: فردوس در برخی جهات محروم است و زیرساخت‌ها در بعضی موارد فراهم نشده است، در زمینه خدمات پزشکی، بهداشتی، آموزشی و درمانی دانشگاه‌ها هنوز به حدی که در شأن مردم است اگر چه نرسیده‌ایم و از خطوط ریلی هم در حال حاضر محروم هستیم اما مردم ما دلهای بزرگی دارند.

امام جمعه فردوس اظهار داشت: مردم این شهر سختکوش و عاشق ولایت و شهید پرور هستند، این شهر بیش از ۲۰۰ شهید تقدیم انقلاب کرده است و خورشید چذابه را از میان شهدای ما می‌توان دید.

وی گفت: مردم چندین سال آرزوی اولیه‌های امور پزشکی را داشتند و در آرزوی آوردن دستگاه ام آر آی به این شهرستان بودند، آرزوی مردم این است زیرساخت آب، برق و فاضلاب فراهم شود.

حجت الاسلام شاکری افزود: از رئیس جمهور تشکر می‌کنیم که وارد قوه مجریه شدید و رایحه امید را به تمام مردم ایران دمیدید، در کنار ارتباطات دیپلماتیک که با کشورهای دیگر دارید عزت و اقتدار نظام را حفظ و ما را در جهان سرافراز کردید و تشکر که لبخند رضایت را بر روی لب‌های رهبر معظم انقلاب نشاندید.

وی ادامه داد: علاوه بر حمایت‌هایی که رهبر معظم انقلاب از همه دولت‌ها انجام می‌دهند تمجید بی‌نظیری از دولت سیزدهم داشتند، استاندار از جنس مردم و مثل خودتان اهل کار برای خراسان جنوبی است.

رئیس جمهور در ادامه سفر به خراسان جنوبی که همزمان با اربعین حسینی انجام شد، به شهرستان فردوس سفر کرد.