کدخبر: ۸۰٦۳۳
۲۰ تیر ۱٤۰۲ ساعت ۱۳:٤۱
چاپ

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی تاکید کرد:

تربیت و رشد شهدا در سایه «حیا و عفت»

بیرجندرسا-سرهنگ شجاعی نسب با بیان اینکه شهدا و رزمندگان در سایه حیا و عفت رشد و تربیت یافتند، گفت: جنگ ترکیبی دشمن شروع شده است و امروز بانوان، رزمندگان و مجاهدان امر به معروف و نهی از منکر و دفاع از حجاب و عفاف هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا به نقل از خبرگزاری شبستان،سرهنگ حسن شجاعی نسب امروز(۲۰ تیر) در هشتمین همایش چادرهای آسمانی در خراسان جنوبی اظهار داشت: ۲۱ تیرماه سالروز قیام مردم مشهد علیه کشف حجاب است و این روز فرصت مغتنمی برای پرداختن به موضوعات مرتبط با عفاف و حجاب می دانیم.

 

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی ادامه داد: نیروی انتظامی نیز در کنار وظایف خود به این موضوع ورود پیدا کرده است و توانسته فعالیت های خوبی را انجام دهد و این مسیر را با قدرت انجام دهد.

 

وی با اشاره به سالروز کشف حجاب گفت: در آن روز رژیم پهلوی و استکبار دست به دست هم دادند یادگاری حضرت زهرا(س) را از بانوان بگیرند و باید اکنون نیز به هوش و بیدار باشیم.

 

سرهنگ شجاعی نسب در ادامه بیان کرد: شهدای بزرگ در سایه حیا و عفت و در دامن مادرانی پاک رشد یافتند و به دفاع از ارزش های اسلامی پرداختند و کسانی که امروز شعار زن، زندگی و آزادی را می گویند به دنبال منافع خودشان هستند تا این مسیر روشن را به انحراف بکشانند.

 

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی ادامه داد: جنگ ترکیبی دشمن شروع شده است و امروز بانوان، رزمندگان و مجاهدان امر به معروف و نهی از منکر و دفاع از حجاب و عفاف هستند و امیدواریم هم افزایی داشته باشند تا کماکان ارزش های اسلامی را حفظ کنیم.

 

وی در پایان عنوان کرد: تلاش کنید تا فضای ارزشی جامعه در مقابل هنجارهای اجتماعی حفظ شود و امیدواریم بتوانیم در مقابل آنچه که دشمنان و معاندان به دنبالش هستند، مدافعان خوب ارزش ها باشیم