کدخبر: ۷۸۲۷٦
۲۲ بهمن ۱٤۰۱ ساعت ۱۱:۲٦
چاپ

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

حضور مردم در صحنه توطئه‌های دشمنان را خنثی کرد

بیرجندرسا-قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: مردم هرگز دست از حمایت از نظام جمهوری اسلامی بر نمی‌دارند و حضور حماسی آنان در صحنه، توطئه‌های دشمنان انقلاب را خنثی کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا،حجت‌الاسلام غلامحسین نوفرستی روز شنبه در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: دشمنان دیرینه ما از ابتدای انقلاب به دنبال برچیدن نظام اسلامی بودند اما با نصرت الهی و پشتیبانی مردم از آرمان‌های انقلاب به اهداف خودشان نرسیدند.

وی با بیان اینکه دشمنان بدانند که مردم ما همیشه حامی و پشتیبان انقلاب هستند چرا که مردم خود را صاحبان این انقلاب می‌دانند، اضافه کرد: وقتی دشمنان حضور باشکوه و چشمگیر مردم را در راهپیمایی ۲۲ بهمن می‌بینند ناامید و خشمگین می‌شوند.

امام جمعه موقت بیرجند افزود: به تعبیر شهید بهشتی دشمنان ناامید شوند و از این خشم و ناامیدی هم بمیرند.

حجت‌الاسلام نوفرستی اظهار داشت: مردم در طول چهل و چهار سال گذشته پشتیبان و حامی انقلاب بودند چون خودشان را صاحب انقلاب می‌دانند و امروز هم همه آمده‌ایم تا تجدیدعهد دوباره با ولایت فقیه شهدا به خصوص شهید حاج قاسم سلیمانی داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه همچنین این حضور باشکوه باعث خوشحالی دوستان نظام و ناامیدی دشمنان نظام خواهد شد و نقش موثری در تقویت جبهه مقاومت دارد، تصریح کرد: این حضور برای دشمنان ما حضوری شکننده و پاسخ کوبنده است و دشمنان بدانند انقلاب ما مردمی و از دل مردم است و هرگز مردم ما صحنه را خالی نخواهیم کرد.

آخرین اخبار