کدخبر: ۷۸۲۷۰
۲۳ بهمن ۱٤۰۱ ساعت ۰۹:٤۱
چاپ

نمایشگاه میثاق نامه بچه های مسجد در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن بیرجند برپا شد

بیرجندرسا-نمایشگاه میثاق نامه بچه های مسجد در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و محکومیت هتک حرمت به قرآن کریم و پرچم جمهوری اسلامی ایران به همت فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد در حاشیه راهپیمایی۲۲ بهمن بیرجند برپا شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا به نقل از خبرگزاری شبستان، راهپیمایی ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ درحالی در خراسان جنوبی درحال برگزاری است، که جلوه‌های ویژه و بصیری زیبایی در مقابل دیدگان مردم و جهانیان به نمایش گذاشته شده است.

 

فعالان کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی درحالی غرفه خود را در مسیر راهپیمایی‌کنندگان ۲۲ بهمن برپا کردند که رسالت خود در حوزه اجرای ویژه برنامه‌هایی در حوزه کودک را به صورت ویژه انجام دادند. 

 

از نقاشی پرچم سه رنگ و مقدس جمهوری اسلامی ایران بر صورت کودکان و نوجوانان گرفته تا‌ آتش زدن پرچم اسرائیل، همه و همه‌، گوشه‌ای از تلاش بچه‌ مسجدی‌ها در چهل و چهارمین جشن پیروزی انقلاب بود.

 

همچنین نمایشگاه میثاق نامه بچه های مسجد در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و محکومیت هتک حرمت به قرآن کریم و پرچم جمهوری اسلامی ایران به همت فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی در حاشیه راهپیمایی۲۲ بهمن برپا شد.

 

توزیع یک‌هزار و ۵۰۰ پرچم سه‌رنگ جمهوری اسلامی ایران و ۲ هزار بادکنک و برگزاری مسابقه نقاشی ویژه نونهالان و نوجوانان از دیگر برنامه‌های بچه‌ مسجدی‌ها در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن بیرجند بود.

آخرین اخبار