کدخبر: ٤۲۹۹۷
۱۲ دی ۱۳۹٤ ساعت ۱۲:۳۰
چاپ

مديركل دفتر امور بانوان و خانواده استانداري خبر داد:

تشكيل ۹ كميته تخصصي و گروه كاري طلاق در ۹ ماهه سال جاري در استان

بیرجندرسا- شريفي از تشكيل ۹ كميته تخصصي و گروه كاري طلاق در ۹ ماهه سال جاري خبر داد و افزود: جلب مشاركت عمومي و استفاده صحيح از ظرفيت دستگاههاي اجرايي ، سازمان ها و دانشگاه ها براي كاهش نرخ طلاق و آسيب هاي اجتماعي از اهداف گروه كاري طلاق در استان است.

تشكيل ۹ كميته تخصصي و گروه كاري طلاق در ۹ ماهه سال جاري در استان

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا، مژگان شريفي مديركل دفتر امور بانوان و خانواده استانداري نيز در در پنجمين جلسه كارگروه فرهنگي و اجتماعي استان، يكي از مهم ترين و شناخته شده ترين عوامل انحلال خانواده به ويژه زوج هاي جوان را عدم آشنايي با مهارت هاي رفتاري و ارتباطي بيان كرد و آموزش و فرهنگ سازي مشاوره قبل و بعد از ازدواج را با همكاري مراكز مشاوره و بهزيستي از ضروريات در اين زمينه دانست.
 شريفي از تشكيل ۹ كميته تخصصي و گروه كاري طلاق در ۹ ماهه سال جاري خبر داد و افزود: جلب مشاركت عمومي و استفاده صحيح از ظرفيت دستگاههاي اجرايي ، سازمان ها و دانشگاه ها براي كاهش نرخ طلاق و آسيب هاي اجتماعي از اهداف گروه كاري طلاق در استان است.
وي به نتايج كميته تخصصي طلاق اشاره كرد و اظهار داشت: ضرورت تشكيل دبيرخانه اجرايي آسيب هاي اجتماعي توسط اداره كل بهزيستي و تشكيل دبيرخانه علمي و دائمي آسيب هاي اجتماعي با همكاري دانشگاه بيرجند و در اختيار گذاشتن پرسش نامه علل طلاق به مراجعين دادگستري و مراكز مشاوره از مصوبات كميته تخصصي طلاق بود.

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.

پربیننده ترین ها