کدخبر: ٤۲۹۵۷
۰٤ دی ۱۳۹٤ ساعت ۱۷:۱۷
چاپ

حجت الاسلام عبادی در نماز جمعه اهل سنت:

انگلیس باراه اندازی شبکه های ماهواره ای بدنبال تفرقه واختلاف افکنی دربین شیعه وسنی است

انگلیس باراه اندازی شبکه های ماهواره ای بدنبال تفرقه واختلاف افکنی دربین شیعه وسنی است

بیرجندرسا- نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با اشاره به آغاز هفته وحدت و تدبیر امام خمینی(ره) اظهارداشت: وظیفه همه ما مراقبت و حذف وحدت و همچنین هوشیاری در برابر توطئه های دشمنان است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا، حجت الاسلام سید محمدباقر عبادی امروز در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه اهل سنت روستای نوغاب از توابع شهرستان درمیان با تبریک فرارسیدن ایام ولادت حضرت محمد رسول الله(ص) و آغاز هفته وحد اظهارداشت: مساله وحدت در بین مسلمان بسیار حائز اهمیت است.

وی با اشاره به آغاز هفته وحدت و تدبیر امام خمینی(ره) اظهارداشت: وظیفه همه ما مراقبت و حذف وحدت و همچنین هوشیاری در برابر توطئه های دشمنان است.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه قبل از وجود پیامبررحمت و مهربانی جامعه عرب و بقیه مناطق دنیا در جاهلیت به سر می بردند، گفت: غارت‌گری، بت پرستی، دوری از اخلاق، ظلم به دیگران، تفرقه و دوری از علم و دانش تنها بخشی از جاهلیت قبل از پیامبر اسلام(ص) است.

 

وی با اشاره به اینکه رسول اکرم(ص) در آن دوران انقلابی در جامعه عقب افتاده عرب ایجاد کرد، اظهارداشت: با آمدن حضرت محمدرسول الله(ص) خداپرستی، اخلاق‌مداری، رعایت حقوق، علم و دانش و ایثارگری شکل گرفته است.

 

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات خانه ملت یادآور شد: اگر به آموزه های پیامبراسلام(ص) عمل کنیم، هیچ‌گاه اسرائیل و سردمداران استکبارجهانی جرأت ظلم بر بیش از 1.5 میلیارد مسلمان را نخواهند داشت.

 

وی تأکید کرد: علت مقابله آمریکا، اسرائیل و انگلیس با مسلمانان، گسترش موج اسلام‌خواهی در دنیا است.

 

حجت الاسلام عبادی با بیان اینکه امروز نقطه مقابل اسلام ناب محمدی(ص) اسرائیل، انگلیس و آمریکا قرار دارد، گفت: اسرائیل اصلا علاقه ندارد که در منطقه کشوری اسلامی با قدرت شکل بگیرد.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود به خطر شبکه های ماهواره ای اشاره کرد و بیان داشت: انگلیس با راه اندازی شبکه های ماهواره ای بدنبال ایجاد اختلافات مذهبی، قومی و نژادی در بین ملت های مسلمان استو

 

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: امروز غرب در با غارت‌گری، کشتار مردم و تفرقه اندازی در جاهلیت بسر می‌برد.

 

حجت الاسلام عبادی نسخه نجات بخش بشریت را اسلام ناب محمدی(ص) عنوان کرد و اظهارداشت: اگر در مسیر و مکتب رسول الله(ص) گام برداریم، یقینا عنایت خداوند متعال شامل حال ما می شود.

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.

پربیننده ترین ها