کدخبر: ٤۲۸۰۹
۲٦ آبان ۱۳۹٤ ساعت ۱۸:۵٤
چاپ

مدیرکل اطلاعات خراسان جنوبی:

پرهیز از ناامن شدن فضای انتخابات/آرای مردم حق‌الناس است

پرهیز از ناامن شدن فضای انتخابات/آرای مردم حق‌الناس است

بیرجندرسا-مدیرکل اداره‌کل اطلاعات خراسان جنوبی با بیان اینکه فضای انتخابات نباید ناامن شود، گفت: ایجاد فضای امن در تمام مراحل انتخابات باید مدنظر قرار بگیرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، وی امروز در دومین ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم و تخلفات انتخاباتی خراسان جنوبی، اظهار داشت: فضای امن و آرام برای برگزاری انتخابات در استان وجود دارد و تهدیدی تاکنون برای انتخابات رخ نداده است.

وی با بیان اینکه برگزاری دو انتخابات برای جمهوری اسلامی ایران مهم است، گفت: با توجه به اتفاقات در منطقه غرب حضور مردم می‌تواند به عنوان پشتوانه انقلاب اسلامی بسیار اهمیت داشته باشد.

مدیرکل اطلاعات خراسان جنوبی افزود: باید برای انتخابات زمینه و امکانات فراهم شود تا مشارکت مردمی برای انتخابات چشم‌گیر باشد و یک حماسه دیگری را خلق کنند.

این مسئول با بیان اینکه فضای انتخابات نباید ناامن شود، ادامه داد: ایجاد فضای امن در تمام مراحل انتخابات باید مدنظر قرار بگیرد.

وی تصریح کرد: ایجاد زمینه و فضا برای رقابت سالم در انتخابات و فراهم کردن زمینه برای حضور حداکثری مردم در انتخابات نباید فراموش شود.

مدیرکل اداره‌کل اطلاعات خراسان جنوبی با بیان اینکه صیانت از آراء به عنوان حق‌الناس باید مد نظر باشد، خاطرنشان کرد: حق نظام ایران و انقلاب را باید مورد توجه قرار داد و نباید خدشه‌ای به انقلاب اسلامی وارد شود.

این مسئول با بیان اینکه ستاد پیشگیری تا پایان انتخابات باید در سه ایستگاه کار خود را دنبال کند، افزود: این سه ایستگاه قبل، حین و بعد از انتخابات است.

وی با بیان اینکه باید در این جلسات بسته پیشنهادی را قبل از انتخابات داشته باشیم، گفت: قبل از انتخابات باید پیشنهادات در این جلسات مطرح شود و برای جلسه بعدی به اجرا در بیاید.

مدیرکل اطلاعات خراسان جنوبی با بیان اینکه پیشگیری از وقوع جرم بسیار مهم است، خاطرنشان کرد: بیش از 90 درصد از موضوع پیشگیری از وقوع جرم به زمان قبل از انتخابات مربوط است.

انتهای پیام/69034/ل30/ض

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.