کدخبر: ٤۲۷۹۷
۲٤ آبان ۱۳۹٤ ساعت ۱۰:۵۲
چاپ

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند:

دانشجو نباید بلندگوی احزاب شود/ برگزار کنندگان اردوی مختلط به محیط دانشجویی خیانت می‌کنند

 دانشجو نباید بلندگوی احزاب شود/ برگزار کنندگان اردوی مختلط به محیط دانشجویی خیانت می‌کنند

بیرجندرسا-مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: دانشجو باید سیاسی باشد؛ ولی سیاست زده نباشد، معنای صحیح سیاسی بودن همان قدرت تحلیل سیاسی داشتن است نه تبدیل شدن به بلندگویی برای احزاب و گروه‌های مختلف.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا، مهدی ابراهیمی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در خصوص کند شدن سرعت پیشرفت علم در دو سال اخیر در کشور، گفت: متاسفانه در سال های اخیر در زمینه علمی پیشرفت چندانی نداشته ایم و دلیل آن هم نبود بازار کار برای جوانان و نبود شور و شوق علمی در فضاهای دانشگاهی است.

 

وی افزود: یکی از دلایل نبود بازار کار ارتباط کمرنگ بین دانشگاه و صنعت است که مسئولین باید توجه ویژه ای به این مساله مهم داشته باشند.

 

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با بیان اینکه دانشجویان ولایتمدار توجه داشته باشند که اولویت کاری آنها تحصیل علم است و نباید در زمینه های سیاسی و غیره افراطی کار کنند، تصریح کرد: دانشجو باید سیاسی باشد؛ ولی سیاست زده نباشد، معنای صحیح سیاسی بودن همان قدرت تحلیل سیاسی داشتن است نه تبدیل شدن به بلندگویی برای احزاب و گروه های مختلف. 

 

ابراهیمی با بیان اینکه برگزار کردن اردوهای مختلط دانشجویی توسط مسئولین حاکی از طرز تفکر غلط و نادرست آنها دارد که برای دادن شور و نشاط به دانشجویان آنها را به اردوهای مختلط دانشجویی ببرند، افزود: بنا به فرموده مقام معظم رهبری این جزو غلط ترین کارهاست و قطعاً به محیط های دانشجویی و حتی نسل آینده خیانت می کنند.

 

وی با بیان اینکه مسئولین باید کارهای دیگری را برای شور و نشاط بخشیدن به دانشجویان برگزینند و آنها را به سمت انحرافات نبرند تا گرایش های انقلابی و دینی و میل به معنویت در آنها کمرنگ نشود. 

 

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند ضمن تشکر از مسئولان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند، گفت: مسئولان علوم پزشکی بیرجند با درایت خود از ورود دانشجویان دانشگاه به این محیط های آلوده جلوگیری می کنند.

 

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.