کدخبر: ٤۲۷۵۹
۱۵ آبان ۱۳۹٤ ساعت ۰۸:۱۰
چاپ

از خراسان جنوبی؛

۳۵ خبرنگار به نمایشگاه بین المللی مطبوعات اعزام می شوند

بیرجندرسا- 35 خبرنگار خراسان جنوبی طی اردویی یک روزه به منظور بازدید از نمایشگاه بین المللی مطبوعات به تهران اعزام می شوند

۳۵ خبرنگار به نمایشگاه بین المللی مطبوعات اعزام می شوند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا، 

عباسعلی بهاری، معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاري شبستان در بیرجند با بیان اینکه بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات از 16تا 22 آبان ماه جاری در مصلی تهران برگزار می شود، گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی و خانه مطبوعات غرفه مشترکی به مساحت 24 متر در این نمایشگاه خواهند داشت.

 


معاون فرهنگی اداره ‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در این غرفه جاذبه‌های گردشگری استان معرفی خواهد شد، بیان کرد: در این نمایشگاه محصولات فرهنگی و تمام نشریات استان در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می‌گیرد.

 

بهاری از اعزام 35 نفر از خبرنگاران استان به این نمایشگاه در قالب یک دستگاه اتوبوس خبر داد و افرود: نشریه های خراسان جنوبی برای توزیع در نمایشگاه مطبوعات روزانه با هواپیما به تهران ارسال می شود.

 

معاون فرهنگی اداره ‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی تصریح کرد: این خبرنگاران طی اردویی یک روزه در 20 آبان ماه جاری به تهران اعزام می‌شوند.

 

به گفته وی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هزینه های خانه مطبوعات استان را برای شرکت در این نمایشگاه پرداخت می کند.

 

بهاری یادآور شد: سال گذشته در بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها هیچ نماینده ای از خراسان جنوبی در این نمایشگاه شرکت نداشت.

 

گفتنی استان در حال حاضر 74 نشریه، 67  پایگاه خبری ،17 نشریه تخصصی و دانشگاهی در استان در حال اطلاع رسانی و فعالیت رسانه ای هستند.

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.

پربیننده ترین ها