کدخبر: ٤۲۵٦۳
۱۲ مهر ۱۳۹٤ ساعت ۲۰:۳٦
چاپ

معاون وزیر کشور:

مدیران انتخابات خصوصاً فرمانداران به عنوان افرادی بی طرف تنها به اجرای دقیق قانون اقدام کنند

مدیران انتخابات خصوصاً فرمانداران به عنوان افرادی بی طرف تنها به اجرای دقیق قانون اقدام کنند

بیرجندرسا- مقیمی با بیان اینکه ایران در زمینه پیاده سازی دموکراسی و استیفای حقوف مردم در دنیا سرآمد و جلودار است یادآور شد :مدیران انتخابات خصوصاً فرمانداران به عنوان افرادی بی طرف تنها به اجرای دقیق قانون پرداخته و به هیچ کس اجازه ندهند بطور مستقیم و غیر مستقیم مسیر انتخابات را تحت تاثیر قرار دهد .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا، محمد حسین مقیمی معاون سیاسی وزیر کشور عصر امروز در جلسه نشست فعالان سیاسی استان خراسان جنوبی که به صورت خصوصی در استنداری برگزار شد شرکت کرد.

به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی معاون وزیر کشور در مورد نامگذاری سال جاری از سوی رهبر معظم انقلاب با عنوان دولت و ملت ،همدلی و همزبانی تاکید کرد و افزود : احزاب و گروه های سیاسی نقش بسیار مهمی در تحقق این شعار بر عهده دارند .

وی به نقش احزاب سیاسی در توسعه سیاسی و اجتماعی کشور اشاره کرد و ادامه داد : این احزاب می توانند زمینه های نشاط سیاسی و اجتماعی را در جامعه فراهم نموده و در جهت منافع ملی و گروهی اقدامات ارزنده ای را به انجام برسانند .

وی با بیان اینکه همدلی از جمله مهمترین رموز موفقیت در زمینه های مختلف است گفت: احزاب شناسنامه دار که در چار چوب قوانین نظام فعالیت می کنند باید در کنار یکدیگر با یک وفاق عمومی به توسعه استان خراسان جنوبی بیاندیشند .

وی در بخش دیگری از سخنان خود به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در سال جاری اشاره کرد و ادامه داد: احزاب نقش مهمی در ترغیب مردم به حضور پرشور و شعور در پای صندوق های رای بر عهده دارند .

وی حضور گسترده و باشکوه مردم در انتخابات را هدف برگزارکنندگان و مجریان انتخابات دانست و تصریح کرد: در 35 سال گذشته بطور متوسط هر سال یک انتخابات در ایران برگزار شده و از حیث مردم سالاری دینی ایران جزو مترقی ترین کشورهای دنیاست .

وی با بیان اینکه ایران در زمینه پیاده سازی دموکراسی و استیفای حقوف مردم در دنیا سرآمد و جلودار است یادآور شد :مدیران انتخابات خصوصاً فرمانداران به عنوان افرادی بی طرف تنها به اجرای دقیق قانون پرداخته و به هیچ کس اجازه ندهند بطور مستقیم و غیر مستقیم مسیر انتخابات را تحت تاثیر قرار دهد .

وی در پایان به تدوین برنامه ششم توسعه سیاسی ،اجتماعی و اقتصادی کشور اشاره کرد و گفت: احزاب سیاسی می توانند نقطه نظرات و پیشنهادات خود را در زمینه توسعه مناسب سیاسی استان و کشور ارائه کنند تا بتوان به اهداف مورد نظر در این زمینه نیز دست یافت .

*می توان با همدلی و وفاق به اهداف سیاسی و اقتصادی دست یافت.

استاندار خراسان جنوبی نیز در این جلسه همدلی و وفاق را شرط رسیدن به موفقیت در تمامی زمینه ها دانست و تصریح کرد :می توان با همدلی و وفاق و به دور از حواشی به اهداف مورد نظر در زمینه های سیاسی ، اجتماعی و اقتصادی دست یافت .

وجه اله خدمتگزار ، ادامه داد: این آمادگی وجود دارد تا از همه ظرفیت ها و امکانات موجود استان برای رسیدن به اهداف مورد نظر استفاده کنیم.

وی ضمن تاکید به برگزاری جلسات هم اندیشی بین احزاب و گروه های سیاسی در استان گفت : احزاب و نمایندگان گروه های سیاسی می توانند نظرات دلسوزانه و متعهدانه خود را با ارائه راهکارهای قابل اجرا و مشخص ارائه کنند تا اقدامات لازم برای اجرایی شدن آنها در سطوح مختلف به انجام برسد .

 

این گزارش حاکیست ؛در این جلسه تنی چند از دبیران احزاب سیاسی استان،به ارائه نقطه نظرات،دیدگاه ها و پیشنهادات خود در حوزه های مختلف کاری پرداختند.

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.