کدخبر: ٤۲۵۲۲
۰۵ مهر ۱۳۹٤ ساعت ۱٤:۱٤
چاپ

استاندار:

فرهنگیان باید بدون دغدغه و تنها به تربیت نسل جدید بپردازند / 90 درصد از اعتبارات آموزش و پرورش در بخش جاری هزینه می شود

فرهنگیان باید بدون دغدغه و تنها به تربیت نسل جدید بپردازند /  90 درصد از اعتبارات آموزش و پرورش در بخش جاری هزینه می شود

بیرجندرسا- خدمتگزار تعلیم و تربیت را امری مقدس و مهم در زندگی فردی و اجتماعی تمامی آحاد مختلف جامعه دانست و تصریح کرد: باید زمینه ای فراهم شود تا فرهنگیان عزیز بدون دغدغه تنها به تربیت نسل جدید بپردازند که آینده کشور عزیزمان در دست های آنان خواهد بود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا، استاندارخراسان جنوبی در جلسه شورای آموزش و پرورش استان ضمن تبریک فرا رسیدن سال جدید امید و نشاط را لازمه نسل جوان دانست و افزود: دست اندرکاران امر باید به گونه ای اقدام و برنامه ریزی کنند تا فضای نشاط و شادابی و امید به آینده در دانش آموزان نهادینه شود.

وی با بیان اینکه بیش از 90 درصد از اعتبارات آموزش و پرورش در بخش جاری هزینه می شود گفت: با توجه به گستردگی خدمات قابل ارائه در این سازمان مدیران در بخش های مختلف با نگاهی فرا بخشی این سازمان را در بخش های مختلف یاری کنند.

خدمتگزار تعلیم و تربیت را امری مقدس و مهم در زندگی فردی و اجتماعی تمامی آحاد مختلف جامعه دانست و تصریح کرد: باید زمینه ای فراهم شود تا فرهنگیان عزیز بدون دغدغه تنها به تربیت نسل جدید بپردازند که آینده کشور عزیزمان در دست های آنان خواهد بود.

 استاندار خراسان جنوبی در بخش دیگری از سخنان خود به سفر دکتر جهانگیری و هیات همراه به استان اشاره کرد و افزود: در این سفر ایشان به همراه تنی چند از وزرای دولت تدبیر و امید با محدودیت ها و توانمندی های استان از نزدیک آشنا شدند که این امر پیگیری های بعدی مسئولین استان در بخش های مختلف را تسهیل می کند.

خدمتگزار، با بیان اینکه در دو سال اخیر تقریباً تمامی مسئولین تراز اول دولت به استان سفر کرده اند گفت: این امر نشان دهنده عزم  و توجه جدی دولت یازدهم به مناطق محروم و کمتر برخوردار همچون خراسان جنوبی است.

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.