کدخبر: ٤۲٤۵۰
۲۵ شهریور ۱۳۹٤ ساعت ۱۳:۵۰
چاپ

همایش "کویرشناسی" با حضور نمایندگان ۲۲ کشور در نهبندان برگزار می‌شود

همایش "کویرشناسی" با حضور نمایندگان ۲۲ کشور در نهبندان برگزار می‌شود

بیرجندرسا-فرماندار نهبندان با بیان اینکه خراسان جنوبی از توانمندی‌های زیادی برخوردار است، گفت: ۲۶ مهرماه همایش کویرشناسی با حضور نمایندگان ۲۲ کشور جهان در شهرستان نهبندان برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا به نقل از تسنیم، اصغر نظافت صبح امروز در جمع مدیران ستادی ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌های خراسان جنوبی که در محل فرمانداری نهبندان برگزار شد، اظهار داشت: در خراسان جنوبی توانمندی‌های زیادی وجود دارد که نیازمند مساعدت و همراهی همه دستگاه‌های اجرایی است.

وی افزود: برای رونق بخشی بیشتر به فعالیت‌های جسمی، روحی جوانان و نسل جوان از طریق ورزش باید نگاه عملی، تخصصی و واکاوی در این حوزه داشته باشیم.

فرماندار نهبندان با اشاره به آسیب‌های اجتماعی افزود: وجود آسیب‌های اجتماعی از جمله طلاق، اعتیاد و بزهکاری‌های دیگر باید نگاه ویژه ای برای رونق بخشی به این بخش به ویژه برای نسل جوان داشته باشیم.

نظافت افزود: 26 مهرماه همایش کویرشناسی با حضور نمایندگان 22کشور جهان در نهبندان برگزار می‌شود و سهم ورزش، بازی‌های بومی محلی در کمیته برگزاری و هماهنگی این همایش بزرگ بین المللی بسیار پررنگ و برجسته دیده شده که می‌توان از این ظرفیت به خوبی استفاده کرد.

وی اظهار داشت: شهرستان نهبندان در بخش‌های مختلف از جمله گردشگری استعدادهای زیادی دارد که باید برای شناساندن ـنها اقدام کنیم و بخش گردشگری در ایران اهمیت زیادی دارد.

فرماندار نهبندان با اشاره به سفر ارزیابان سازمان یونسکو به این شهرستان گفت: ارزیاب سازمان یونسکو برای بررسی شرایط کویر لوت به نهبندان سفر می‌کند که امید است در معرفی شهرستان نهبندان خوب عمل کنیم.

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.