کدخبر: ٤۲۳۱۹
۰۷ شهریور ۱۳۹٤ ساعت ۲۱:۱۷
چاپ

وجه اله خدمتگزار:

وحدت و همدلی رمز رسيدن به موفقيت است / دولت برای رفع معضل بیکاری از کارآفرینان حمایت می کند

وحدت و همدلی رمز رسيدن به موفقيت است / دولت برای رفع معضل بیکاری از کارآفرینان حمایت می کند

بیرجندرسا- استاندار خراسان جنوبی اظهار کرد: خدمت به مرزنشينان و عشاير عزيز که هميشه حضوري دلسوزانه در كنار ساير مسئولين و مرزبانان داشته اند، وظيفه همه مسئولين در تمامي رده ها است و در شرايط حساس فعلي بايد بذر محبت را دل ها كاشت تا بتوان با همدلي و وحدت به اهداف عاليه نظام دست يابيم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا، وجه اله خدمتگزار استاندار خراسان جنوبی صبح امروز و همزمان باششمن روز از هفته دولت  در مراسم افتتاح میدان امام رضا(ع) و در جمع مردم شهر گزيك از توابع شهرستان درميان گفت: مرزنشينان سهم عمده اي در ايجاد امنيت در مناطق مرزي بر عهده دارند، که اين امر نشان از تعهد، پايبندي و علاقه اي است كه مردم عزيز اين خطه به نظام ، انقلاب و دستاوردهاي ارزشمند نظام اسلامي دارد.

وي با بيان اينكه مردم اين منطقه همواره در تمامي عرصه ها حضوري فعال و دشمن شكن داشته اند، گفت:خدمت به مرزنشينان و عشاير عزيز که هميشه حضوري دلسوزانه در كنار ساير مسئولين و مرزبانان داشته اند، وظيفه همه مسئولين در تمامي رده ها است.

استاندار به توفيقات تيم ديپلماسي ايران در عرصه هسته اي اشاره كرد و ادامه داد: به بركت رهنمودهاي مقام معظم رهبري ، وحدت مردم عزيز ايران و نيز تدبير دولت يازدهم تيم ديپلماسي ايران توانست اقتدار خود را از طريق منطق و با زبان استدلال به همه ثابت كند.

وي ادامه داد: در اين توافق به گونه اي اقدام شد تا هم تاسيسات هسته اي ما حفظ شود و هم توانستيم زمينه هاي تعامل و همكاري با ساير كشورهاي دنيا را بيش از پيش فراهم كنيم به گونه اي كه امروزه شاهد حضور تيم هاي اقتصادي از كشورهاي اروپايي به ايران براي انجام مذاكرات اقتصادي هستيم.

 

کارخانه قند قهستان یک مرکز بزرگ اقتصادیست

خدمتگزار به مشكلات موجود در شهرستان درميان اشاره كرد و ادامه داد: حل مشكلات موجود در كارخانه قند قهستان به عنوان يك مركز مهم اقتصادي در دستور كار دولت در استان قرار دارد.

وي توسعه اقتصاد مرز را يكي ديگر از دستوركارهاي دولت در استان دانست و تصريح كرد:فعال تر شدن بازارچه هاي مرزي و نيز توجه جدي به موضوع معيشت مرزنشينان از ديگر موضوعات مهمي است كه در چند سال اخير بطور جد در دستور كار مسئولين در استان بوده است.

استاندار اخذ مجوز فروش سوخت سهميه اي ويژه مرزنشينان را از جمله اين اقدامات برشمرد و گفت:ايجاد تعاوني هاي مرزنشين به منظور تقويت بنيه اقتصادي مرزنشينان از ديگر مواردي است كه طي دو سال گذشته در اولويت هاي كاري در استان بوده است.

 

دولت برای رفع معضل بیکاری از کارآفرینان حمایت می کند

وي خريد توليدات كشاورزان و عشاير و نيز حمايت از صنايع دستي روستائيان و مرزنشينان را از ديگر اموري دانست و كه مورد تاكيد وتوجه دولت بوده است ، گفت: آماده هرگونه حمايت و همكاري با كارآفرينان و فعالين حوزه اقتصادي در شهرستان درميان به منظور رفع معضل بيكاري و ايجاد اشتغال در اين شهرستان هستيم.

خدمتگزار به موضوع گازرساني به شهرستان درميان به عنوان يكي از مطالبات جدي مردم اين منطقه اشاره كرد و ادامه داد: تاكنون 41 ميليارد تومان اعتبار در اين زمينه هزينه شده؛ اين درحاليست كه موضوع گازرساني به شهرستان درميان به عنوان يك دستوركار جدي مورد توجه مسئولين ذي ربط در استان قرار دارد.

ميدان امام رضا(ع) شهر گزيگ از توابع شهرستان درميان با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید محمد باقر عبادی نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی، استاندار خراسان جنوبي و تني چند از مديران استاني و شهرستاني ، با 3510 مترمربع مساحت و با صرف اعتباري بالغ بر 246ميليون تومان مورد بهره وردای رسید.

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.