کدخبر: ٤۲۲۹۰
۰۵ شهریور ۱۳۹٤ ساعت ۲۳:۳٦
چاپ

احسان علیخانی:

ازدواج در «ماه عسل» خستگیم را رفع کرد

بیرجندرسا- احسان علیخانی مجری برنامه «ماه عسل» از بهترین اتفاقی که باعث شده است حاشیه های برنامه را فراموش کند و همچنین از شوخی ها و طنزهای فضای مجازی سخن گفت.

 ازدواج در «ماه عسل» خستگیم را رفع کرد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا به نقل از مهر، احسان علیخانی، عروسی حامد و همسرش را از بهترین مواردی دانست که باعث شد خستگی «ماه عسل» از او گرفته شود و در این‌باره بیان کرد: حامد پسری که امسال مهمان برنامه «ماه عسل» شد و خانواده ای نداشت و همچنین فراهم شدن شرایط ازدواج وی با دختری که مثل خودش خانواده ای نداشت اتفاق بسیار خوب برنامه امسال بود. این دو به گونه‌ای که فکرش را هم نمی کردم مهمان برنامه ما شدند و بعد ما مراسم عقد و ازدواج آنها را برگزار کردیم.

وی با اشاره به این مراسم ازدواج که در مشهد برگزار شد، گفت: مسئولان برای اینکه در مراسم ازدواج آنها حضور داشته باشند دعوا داشتند و اکنون پدر و مادر معنوی آنها مسئولان سیاسی و از اعضای کابینه رییس جمهور هستند و این حال بسیار خوبی برای ما بود. 

مجری برنامه «ماه عسل» اضافه کرد: حال خوبی که در مهمانان برنامه بعد از حضورشان در «ماه عسل» دیدیم و تغییری که در زندگی آنها اتفاق افتاد و همچنین تکمیل شدن طرح «محسنین» همه نعمت های برنامه هستند و برای من به نوعی قوت قلب بودند و چتر این مسایل آنقدر بزرگ و گسترده بود که به راحتی می شد حاشیه های کوچک را فراموش کرد. 

علیخانی در ادامه در پاسخ به پرسش مهر درباره طنزهایی که نسبت به او و برنامه «ماه عسل» در فضای مجازی راه افتاده بود، گفت: این شوخی ها عالی بودند و من دست همه کسانی که این شوخی ها و طنزها را ساخته و پرداخته بودند، می بوسم. ما در تمام دنیا تعریفی در رسانه داریم که با مساله ای شوخی می شود که خیلی دیده می شود، پویاست و جریان سازی می کند.

وی اضافه کرد: با جریانی که عادی است و تاثیری ندارد شوخی نمی‌شود و اتفاقا این طنزها عالی بودند و باعث افزایش مخاطبان برنامه «ماه عسل» می شود و من از همه سازندگان آنها تشکر می کنم.

این مجری تلویزیون درباره نمونه ای از این شوخی ها و اینکه کدامیک را بیشتر از همه دوست داشته است، بیان کرد: یکی از شوخی هایی که خیلی دوست داشتم به پارسال تعلق دارد و به بازی فوتبالی که در آن برزیل از آلمان هفت گل خورد و در عکسی اسکولاری مربی برزیل را در برنامه «ماه عسل» نشان داده بودند. امسال هم یک کاریکاتور دیدم از حضور اوباما در «ماه عسل» که آن هم خیلی برایم بامزه بود.

علیخانی در پایان درباره اینکه چه زمانی ساخت سری بعدی «ماه عسل» را شروع خواهد کرد پاسخ داد: برنامه «ماه عسل» پیش تولید، تولید و پس تولید دارد و ما هنوز درگیر مسایل پس از تولید آن هستیم. بنابراین  مشخص نیست که این برنامه دوباره چه زمانی پیش‌تولیدش آغاز شود.

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.