کدخبر: ٤۲۱۷۹
۲۸ مرداد ۱۳۹٤ ساعت ۱۱:۰۳
چاپ

فرماندار سربیشه:

هفته دولت 73 پروژه در سربیشه افتتاح می‎شود

هفته دولت 73 پروژه در سربیشه افتتاح می‎شود

بیرجندرسا-فرماندار سربیشه گفت: امسال در هفته دولت 73 پروژه در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا به نقل از فارس، غلامرضا خدادادی  در ارتباط با پروژه‌های قابل افتتاح هفته دولت در شهرستان سربیشه، اظهار داشت: سالروز شهادت دو دولت مرد بزرگ، شهیدان رجایی و باهنر در هفته نخست شهریورماه به عنوان هفته دولت نام‎گذاری شده است تا مردم بیشتر و بهتر با دستاوردهای دولت آشنا شوند.

وی با بیان اینکه در طول هفته دولت در سربیشه تعداد 73 پروژه به بهره‌‎برداری می‌رسد، تصریح کرد: در مجموع برای این تعداد پروژه اعتباری بالغ بر 373 میلیون و 215 هزار و 85 ریال هزینه شده است.

فرماندار سربیشه ادامه داد: با بهره‌برداری از این پروژه‌ها 54 هزار و 489 نفر در قالب 15 هزار و 801 خانوار از مزایای آنها برخوردار می‌شوند.

خدادادی با اشاره به اینکه با بهره‌برداری از این پروژه‌ها برای 98 نفر اشتغال پایدار ایجاد می‌شود، یادآور شد: همچنین با افتتاح پروژه‌های هفته دولت در این شهرستان 760 روستا از مزایای آن بهره‌مند می‌شوند.

وی به شاخص‌ترین پروژه‎‌‌ها اشاره کرد و افزود: این پروژه‌ها در بخش‌های آبرسانی روستایی، معدن و راه و شهرسازی است.

فرماندار سربیشه به پروژه‌‌های آبرسانی به روستاهای کبوگز، کلاته کرمانی و کلاته حیات اشاره کرد و گفت: برای اجرای این پروژه‌ها مبلغ 4 هزار و 300 میلیون ریال اعتبار هزینه شده که 63 خانوار از مزایای آن بهره‌مند می‌شوند.

خدادادی دیگر پروژه شاخص در این شهرستان که در هفته دولت افتتاح می‌شود را تولید منیزیت زینتر شده دانست و یادآور شد: اعتبار هزینه شده برای اجرای این پروژه 60 هزار میلیون ریال بوده که برای 21 نفر اشتغال پایدار ایجاد می‌شود.

وی از افتتاح معدن گرانیت کلاته شب در این شهرستان در هفته دولت خبر داد و اضافه کرد: برای این پروژه مبلغ 7 هزار و 801 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

فرماندار سربیشه ادامه داد: روکش آسفالت سربیشه- درح با اعتبار 17 هزار میلیون ریال، احداث واریانت و روکش آسفالت محور درح- پایانه مرزی با اعتبار 154 هزار میلیون ریال، آسفالت محور اصفول- حسن‌آباد با اعتباری بالغ‌بر 28 هزار و 500 میلیون ریال، آسفالت محور گلنام با اعتباری بالغ‌بر 19 هزار میلیون ریال، آسفالت محور سیاه دره- رزق با اعتباری بالغ‌بر 6 هزار و 300 میلیون ریال، آسفالت محور درح- خاکک با اعتبار 36 هزار میلیون ریال، آسفالت محور خاواز- باسناباد با اعتبار 6 هزار و 300 ریال، کمربند مود با اعتبار 3 هزار و 400 میلیون ریال، آسفالت محور آنتنی لانو با اعتبار 2 هزار میلیون ریال، تکمیل آسفالت محور اسنانست با اعتبار 3 هزار میلیون ریال و روکش آسفالت محور اسلام‎آباد با اعتباری بالغ‌بر 2 هزار و 100 میلیون ریال از جمله پروژه‌های قابل افتتاح هفته دولت در سربیشه است.

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.