کدخبر: ٤۱۹۸۱
۰٤ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:٤۵
چاپ

استاد دانشگاه امام صادق‌(ع):

آمریکا به دنبال ایجاد یک سیستم بردگی نوین است / ماهواره افکار استفاده‌کننده را صهیونیستی می‌کند

بیرجندرسا-استاد دانشگاه امام صادق‌(ع) گفت: بردن ماهواره به خانه در واقع بردن شیطان به خانه است و با نگاه کردن به ماهواره افکار افراد به گونه‌ای شکل می‌گیرد که صهیونیست‌ها می‌خواهند.

آمریکا به دنبال ایجاد یک سیستم بردگی نوین است / ماهواره افکار استفاده‌کننده را صهیونیستی می‌کند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا به نقل از فارس، سید هاشم میرلوحی بعد از ظهر دیروز در همایش استانی فرشتگان خونین‌ بال خراسان جنوبی اظهار داشت: خداوند هر آنچه را که انسان نیاز داشته باشد به او عطا کرده بدون آنکه خود انسان تشخیص دهد که چه چیزی را نیاز دارد.

وی با بیان اینکه مغز انسان متشکل از 100 میلیارد سلول است، تصریح کرد: اگر بخواهیم تنها تعداد این سلول‌ها را شماره کنیم و هیچ کار دیگری را در طول روز انجام ندهیم نیاز به زمان 3 هزار و 170 ساله داریم.

استاد دانشگاه امام صادق‌(ع) یادآور شد: انسان حتی در زمان خواب هزاران میلیارد سیگنال الکترونیکی از سلول‌های مغزیش عبور می‌کند که اینها همه نشان از پیچیدگی خلقت انسان است.

میرلوحی با بیان اینکه آمریکایی‌ها بر این اعتقاد هستند که اگر از لحاظ فرهنگی در حال حاضر در منجلاب قرار داریم به سبب این بوده که اهداف شیطانی صهیونیست آنها را به این سمت سوق داده است، افزود: امروز صهیونیست به دنبال این است که اهداف خود را در تمام دنیا از جمله در ایران اجرا کنند.

وی با اشاره به اینکه قانون مبارزه با فساد در سال 1873 در آمریکا تصویب شد، گفت: علی رغم وجود این قانون صهیونیست با آوردن سفسطه گام به گام اهداف شیطانی خود را در آمریکا پیش برد و این قانون از بین رفت.

استاد دانشگاه امام صادق‌(ع) به جایگاه زنان در کشورهای غربی اشاره کرد و افزود: زن غربی در فلاکت است ولی این موضوع منتشر نمی‌شود و کاربری زن‌ها در کشورهای غربی بسیار مشکل است چون باید در انظار عمومی با شکل و شمایل آرایش کرده ظاهر شوند و هم باید به خواسته‌های جنسی تمام افراد پاسخ مثبت دهند.

میرلوحی ادامه داد: هر چند در کشورهای غربی ادعا می‌شود زنان آزاد هستند ولی در واقع آنها در قید و بند احساسات شیطانی مردان قرار دارند.

وی با بیان اینکه یکی از پروتکل‌های اصلی صهیونیست این است که باید شاکله دین را در دنیا از بین ببرد، اضافه کرد: زیرا اگر دین از افراد گرفته شود به راحتی می‌توان بر آنها حکمرانی کرد.

استاد دانشگاه امام صادق‌(ع) به موضوع حجاب اشاره کرد و یادآور شد: یهودیانی که قصد گسترش بدحجابی و بی‌عفتی را دارند خود به فرزندانشان از همان سنین کودکی حجاب در مقابل نامحرمان را آموزش می‌دهند.

میرلوحی با بیان اینکه با گسترش بی‌عفتی در دنیا که توسط صهیونیست تبلیغ می‌شود روز به روز بر تعداد فرزندان نامشروع افزوده می‌شود به گونه‌ای که تعداد فرزندان نامشروع در آمریکا در سال 2013 به 45 درصد رسید، یادآور شد: صهیونیست قصد دارد این آمار به 100 درصد برسد و می‌گویند باید تمام زنان دنیا را به فساد بکشیم تا فرزندان نامشروع داشته باشند تا همه افراد جامعه فاسد شوند تا به راحتی بتوانیم بر آنها حکمرانی کنیم و به اهداف شیطانی خود دست یابیم.

وی با بیان اینکه هر ساله 1.5 میلیون مورد سقط جنین در آمریکا به ثبت می‌رسد، اضافه کرد: همچنین 85 درصد از افرادی که در آمریکا اقدام به سقط جنین می‌کنند به دلیل داشتن فرزندان نامشروع است.

استاد دانشگاه امام صادق‌(ع) به مضرات ماهواره اشاره کرد و گفت: بردن ماهواره به خانه در واقع بردن شیطان به خانه است و با نگاه کردن به ماهواره افکار افراد به گونه‌ای شکل می‌گیرد که صهیونیست‌ها می‌خواهند.

میرلوحی خاطرنشان کرد: آمریکا امروزه به دنبال ایجاد یک سیستم بردگی نوین است و در این سیستم زنجیر بردگی نامرئی بوده و فرد متوجه نیست که در راستایی قدم برمی‌دارد که مطابق اهداف شیطانی صهیونیست است.

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.

پربیننده ترین ها