کدخبر: ٤۱۹٤۰
۱۱ مرداد ۱۳۹٤ ساعت ۱۲:۲٦
چاپ

رئیس دانشگاه علوم پزشکی در مورد پروژه بیمارستان 220 تختخوابی:

حتی یک ریال از اعتبارات مصوبه شده سفر دکتر نوبخت، محقق نشده است

حتی یک ریال از اعتبارات مصوبه شده سفر دکتر نوبخت، محقق نشده است

بیرجندرسا- قائمی با اشاره به اینکه در هر سفر فقط برای بررسی گروهی می آید عنوان کرد: هرچند پروژه بیمارستان رازی هم اکنون ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و فقط دولت مردان در هر سفرمثل هفته گذشته که یک گروه برای بررسی وضعیت پروژه به این بیمارستان آمده‌اند فقط برای بررسی می آیند.

به گزارش خبرنگار  پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا، دکتر کاظم قائمی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در جمع خبرنگاران با اشاره به کمبود بودجه برای اتمام بیمارستان 220 تخت خوابی  اظهارکرد: در سفر دکتر نوبخت معاون برنامه ریزی ، نظارت و راهبردی رئیس جمهور به بیرجند قول تخصیص ۱۰۰ درصدی اعتبارات ساخت یمارستان 220 تختخوابی بیرجند برای تکمیل داده شد.

 وی ادامه داد: تا به امروز هنوز اعتباری تخصیص نیافته و این مصوبه محقق نشده است.

قائمی با اشاره به اینکه در هر سفر فقط برای بررسی گروهی می آید عنوان کرد: هرچند پروژه بیمارستان رازی هم اکنون ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و فقط دولت مردان در هر سفرمثل هفته گذشته که  یک گروه برای بررسی وضعیت پروژه به این بیمارستان آمده‌اند فقط برای بررسی می آیند.

وی ادامه داد: اگر تخصیص اعتبار مصوبه شده به این پروژه ترزیق نشود، به این زودی کار ساخت به اتمام  نخواهد رسید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در خصوص مرکزدرمانی و آموزشی  قلب و عروق و اعصاب شادروان حاج محمدرضا قائمی گفت: این پروژه امروز با حضور دبیرکل مجمع خیرین سلامت کلنگ زنی شده است.

قائمی با اشاره به اینکه برای این پروژه کمبود اعتبار وجود ندارد اظهار کرد: این ساختمان با یک هزار متر زیربنا و در ۲ طبقه ساخته می‌شود که برای اقدامات اولیه بیش از ۶۰۰ میلیون تومان برای ساخت این مرکز اعتبار در نظر گرفته شده است.

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.