کدخبر: ٤۱۷۲٦
۰۱ مرداد ۱۳۹٤ ساعت ۱۵:٤۹
چاپ

فرماندار درمیان:

ساختمان‌های اداری بلااستفاده در شهرستان‌های خراسان جنوبی شناسایی شود

ساختمان‌های اداری بلااستفاده در شهرستان‌های خراسان جنوبی شناسایی شود

بیرجندرسا- فرماندار درمیان گفت: در شهرستان‌های استان برخی دستگاه‌های اجرایی ساختمان‌هایی دارند که از آنها استفاده نمی‌کنند و درب آنها بسته است که باید شناسایی شوند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا به نقل از تسنیم، محمد بشیری‌زاده ظهر امروز در چهارمین شورای برنامه‌ریزی و توسعه خراسان جنوبی اظهار داشت: در شهرستان‌های خراسان جنوبی ساختمان دستگاه‌هایی اجرایی زیادی وجود دارند که از آنها هیچ استفاده‌ای نمی‌شود و درب آنها بسته است.

فرماندار درمیان با اشاره به پروژه احداث استخر شنا در این شهرستان گفت: اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی در شهرستان درمیان سالن استخر شنا را احداث کرده که به دلایلی از آن استفاده نمی‌شود.

بشیری‌زاده افزود: پیشنهاد می‌شود ورزش و جوانان سالن استخر خود را به آموزش وپرورش استان واگذار کند تا در ایام تحصیلی دانش‌آموزان از آن استفاده و در ایام تعطیلات دیگر مردم بتوانند از این مکان به‌راحتی استفاده کنند.

وی بیان کرد: نباید خیلی به‌دنبال تجملات باشیم و کارهایی که تنها دارای انعکاس خبری باشند را انجام دهیم و در شهرستان درمیان ثبت اسناد ما ساختمان ندارد و این در صورتی است که دیگر نهادهای اجرایی ساختمان‌هایی دارند که از آن‌ها هیچ‌گونه استفاده نمی‌کنند و بلااستفاده مانده است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان‌جنوبی اظهار داشت: امسال سال سختی را در بخش اعتبارات هزینه‌ای داریم.

سید مهدی رمضانی افزود: 4 ماه نقدینگی استخدامی‌های جدید واریز شده و افرادی که در سال 92 و 93 استخدام شدند، حقوق خود را دریافت کردند.

وی بیان کرد: تا پایان اسفندماه روند سختی کار در اعتبارات وجود دارد و به‌احتمال زیاد بعد از اسفندماه مشکل برطرف شود.

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.