کدخبر: ٤۱٤۳۰
۱۷ تیر ۱۳۹٤ ساعت ۱٤:۰٦
چاپ

کلاهبرداري با ترفند کمک به نيازمندان در ماه رمضان

بیرجندرسا-رئیس پلیس فتای خراسان جنوبی گفت: متأسفانه برخي افراد سودجو با استفاده از فرصت ماه مبارک رمضان در فضاي سايبر اقدام به کلاهبرداري با ترفند کمک به نيازمندان می‌کنند.

کلاهبرداري با ترفند کمک به نيازمندان در ماه رمضان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا، سرهنگ سید غلامرضا حسینی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خراسان جنوبی، گفت: مجرمان سايبري در ماه مبارک رمضان با انتشار تصاويري از مستأجران بي‌خانمان يا کودکان بيمار در شبکه‌هاي اجتماعي تلاش دارند احساسات انسان دوستانه کاربران روزه‌دار را تحريک کنند تا بتوانند برنامه‌هاي مجرمانه خود را پيش ببرند.

وی افزود: در اين خصوص شاهد بارگذاري سايت‌هاي جعلي هستيم که ادعا می‌کنند فعاليت خيرخواهانه و در راستاي رفع مشکلات نيازمندان و ايتام دارند، در حاليکه اين امر صحت ندارد.

رئیس پلیس فتای خراسان جنوبی اظهار کرد: به کاربران توصيه مي‌شود، براي کمک به نيازمندان و ايتام به مؤسسات شناخته شده و داراي مجوز مراجعه کرده و فريب پيام‌ها و سايت‌هاي جعلي را نخورند.

وی خاطرنشان کرد: پليس فتا از هموطنان درخواست مي‌کند در صورت مواجهه با موارد مشکوک آن را از طريق سايت پليس فتا به آدرس Cyberpolice.irبخش تماس با ما گزارش دهند.

 

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.