کدخبر: ٤۱۱۹٦
۰۳ تیر ۱۳۹٤ ساعت ۱۸:۵۹
چاپ

برنامه‌های تلاوت «رضا جمعه منصور» در خراسان جنوبی تشریح شد

بیرجندرسا- کارشناس امور قرآنی اداره‌کل اوقاف خراسان جنوبی در تشریح برنامه‌های تلاوت «رضا جمعه منصور»، قاری مصری از برپایی محافل انس با قرآن با حضور این قاری در نقاط مختلف خراسان جنوبی خبر داد.

برنامه‌های تلاوت «رضا جمعه منصور» در خراسان جنوبی تشریح شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام مهدی عباسی گفت: رضا جمعه منصور، قاری مصری 17 ماه مبارک رمضان مصادف با 13 تیرماه مهمان مردم خراسان جنوبی می‌شود.

 

وی بیان کرد: اولین برنامه این قاری مصری در زندان مرکزی بیرجند ظهر 13 تیرماه و آخرین برنامه وی نیز 18 تیرماه در محل بقعه امامزادگان فردوس بعد از افطار است که امیدواریم اثرات این برنامه‌های فرهنگی را در جامعه شاهد باشیم.

 

کارشناس امور قرآنی اوقاف خراسان جنوبی اظهار کرد: رضا جمعه منصور روز 13 تیرماه بعد از افطار در مصلی خوسف برنامه تلاوت دارد و در در ظهر روز بعد 14 تیرماه در پادگان 04 بیرجند، و همان روز قبل از افطار در حسینیه شهداء نهبندان و بعد از افطار در مهدیه سربیشه به تلاوت قرآن خواهد پرداخت.

 

عباسی ادامه داد: برنامه تلاوت رضا جمعه منصور در پادگان هوایی خوسف شهر 15 تیرماه و در ارسک بشرویه قبل از افطار همان روز است، همچنین این قاری مصری بعد از افطار در روز 15 تیرماه در محل امامزاده حسین‌بن‌موسی‌الکاظم(علیه السلام) برنامه تلاوت قرآن دارد.

 

وی افزود: برنامه‌های رضا جمعه منصور در روز 16 تیرماه صبح در محل مهدیه ستاد فرماندهی انتظامی، ظهر در مسجد النبی بیرجند، قبل از افطار در حسینیه امام رضا(علیه السلام) (جلسه آموزشی قاریان استان) و بعد از افطار در محل امامزادگان باقریه بیرجند است.

 

کارشناس امور قرآنی  اوقاف خراسان جنوبی بیان کرد: همچنین رضا جمعه منصور روز 17 تیرماه ظهر در مصلی زیرکوه برنامه تلاوت قرآن دارد و قبل از افطار همان روز در مسجد جامع خضری و بعد از افطار در بقعه امامزاده زید بن موسی فرخ آباد قرآن را تلاوت خواهد کرد.

 

عباسی با تشریح برنامه‌های آخرین روز حضور قاری مصری در استان یادآور شد: این قاری مصری 18 تیرماه صبح در سپاه بیرجند، قبل از افطار در سرایان و بعد از افطار نیر در بقعه امامزادگان فردوس برنامه تلاوت قرآن دارد.

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.

پربیننده ترین ها