کدخبر: ٤۱۱۵۲
۳۰ خرداد ۱۳۹٤ ساعت ۲۲:۰۳
چاپ

به همت دبیرخانه کانونهای مساجد خراسان جنوبی؛

نمایشگاه بزرگ قرآن در طبس گشایش یافت

نمایشگاه بزرگ قرآن در طبس گشایش یافت

بیرجندرسا- نمایشگاه بزرگ قرآن با حمایت دبیرخانه کانونهای فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی از امروز (۳۰ خرداد) در بزرگترین شهرستان کشور "طبس" گشایش یافت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا به نقل از شبستان، کارشناس آموزش و پژوهش دبیرخانه کانونهای مساجد خراسان جنوبی امروز (۳۰ خرداد) در آیین افتتاح این نمایشگاه با گرامیداشت یاد و خاطره 270 شهید غواص و گمنام اظهار داشت: تشییع باشکوه پیکر این شهدای والامقام، باری دیگر نشان دهنده پایبندی مردم به نظام، انقلاب و آرمانهای امام راحل بود.

 

محمدرضا نخعی پور با اشاره به اینکه بخشی از مشکلات امروز به دلیل دور شدن از فرهنگ ناب اسلام بر بدنه جامعه تحمیل شده است، افزود: امروز دشمن به درون خانه های ما نفوذ کرده است و می طلبد با تمسک به قرآن و آموزه های الهی، در مقابل توطئه های دشمنان ایستادگی کنیم.

 

وی در ادامه با تقدیر از تمامی افرادی که در برپایی نمایگشاه بزرگ قرآن همکاری داشته اند، به حمایت مالی دبیرخانه کانونهای فرهنگی هنری مساجد استان در برپایی این نمایشگاه اشاره کرد.

 

مهدی اخوان صفار سرپرست معاونت استانداری و فرمانداری ويژه شهرستان طبس نیز با شرکت در این مراسم از مساعدت های دبیرخانه کانونهای فرهنگی هنری مساجد استان در برپایی این نمایشگاه تقدیر کرد.

 

عباس سنچولی رئیس فرهنگ و ارشاد طبس نیز در این مراسم گفت: نمایشگاه بزرگ قرآنی شهر طبس به همت دبیرخانه کانونهای فرهنگی هنری مساجد استان و موسسه فرهنگی قرآنی و عترت شمیم معرفت گلشن برپا شده است.

 

وی تاکید کرد: درمان تمامی آسیب های اجتماعی و خانوادگی از جمله اعتیاد، طلاق، مواد مخدر و ... را می توان در قرآن و روایت اهل بیت(علیهم السلام) مشاهده کرد.

 

سنچولی با اشاره به کمک ۷۰ میلیون ریالی دبیرخانه کانونهای مساجد خراسان جنوبی در برپایی این نمایشگاه اظهارداشت: این نمایشگاه در قالب ۱۲ غرفه " کتب و نرم افزارهای قرآنی، امر به معروف و نهی از منکر، ختم قرآن، صنایع دستی، تابلوهای رنگ روغن، عفاف و حجاب، مشاوره کودک، قلم زنی آیات قرآنی روی مس، غرفه پوسترهای هشدار دهنده درخصوص آسیب های ماهواره" برپا شده است.

 

وی از همکاری شورای اسلامی شهر طبس، ناحیه مقاومت بسیج، میراث فرهنگی نیز در برپایی این نمایگشاه قدردانی کرد.

 

یادآور می شود، اولین نمایشگاه بزرگ قرآنی شهر طبس از امروز تا ۱۲ تیرماه از ساعت ۲۱ تا ۲۴ برای بازدید عموم دائر است.

 

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.