کدخبر: ٤۱۰۷۵
۲۳ خرداد ۱۳۹٤ ساعت ۱۰:۳۹
چاپ

نیاز به 300 میلیون تومان اعتبار برای اجرای طرح توسعه امامزادگان سرایان

نیاز به 300 میلیون تومان اعتبار برای اجرای طرح توسعه امامزادگان سرایان

بیرجندرسا- سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه سرایان گفت: برای اجرای طرح توسعه امامزادگان سید حسن و سید محمد دوست‌آباد و امامزاده مصیب روستای مصعبی 300 میلیون تومان اعتبار مورد نیاز است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف استان، محمدرضا حاجتی‌برون رییس اداره اوقاف شهرستان سرایان اظهار داشت: از آغاز سال جاری تاکنون 11 وقف جدید در سرایان ثبت شده است.

وی با بیان اینکه مهم‌ترین نیات این موقوفات هزینه برای توسعه و عمران امامزادگان سلطان سید حسن و سید محمد دوست‌آباد است، تصریح کرد: در مجموع ارزش این موقوفات 80 میلیون تومان است.

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه سرایان وقف یک ساعت آب و 20 من زمین به ارزش 20 میلیون تومان در روستای بسطاق را یکی از شاخص‌ترین وقف‌های سال جاری در این شهرستان دانست و افزود: این موقوفه با نیت روضه‌خوانی، کمک به دانش‌آموزان بی‌بضاعت و هزینه‌های مسجد این روستا وقف شده است.

حاجتی‌برون به اقدامات عمرانی در دست اجرا توسط اداره اوقاف و امور خیریه سرایان اشاره کرد و گفت: کلنگ‌زنی زائرسرا در امامزادگان سید حسن و سید محمد دوست‌آباد انجام شده که برای اجرای آن حدود 40 میلیون تومان اعتبار مورد نیاز است.

وی ادامه داد: طرح توسعه امامزادگان دوست‌آباد آغاز شده و برای تکمیل آن 150 میلیون تومان اعتبار لازم است که از محل نذورات و کمک‌های مردمی تامین می‌شود.

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه سرایان با بیان اینکه اجرای طرح توسعه امامزاده مصیب روستای مصعبی این شهرستان در سال جاری در دستور کار قرار گرفته است، یادآور شد: برای اجرای این طرح نیز 150 میلیون تومان اعتبار مورد نیاز بوده که از محل نذورات بقعه و دریافت تسهیلات از صندوق راسخون تامین می‌شود.

حاجتی‌برون از ادامه اجرای فاز سوم طرح توسعه امامزاده سلطان ابوالقاسم روستای قاسم‎آباد در سال جاری خبر داد و افزود: تاکنون 40 میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.