کدخبر: ٤۰۹۲۱
۰٤ خرداد ۱۳۹٤ ساعت ۰۹:۲٦
چاپ

مطالب ارائه شده توسط طلاب به دور از اختلاف و انحراف باشد/ ضرورت حضور طلاب در مناطق محروم

مطالب ارائه شده توسط طلاب به دور از اختلاف و انحراف باشد/ ضرورت حضور طلاب در مناطق محروم

بیرجندرسا- کارشناس امور مبلغان اداره‌کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی حضور طلاب در مناطق محروم را ضروری دانست و افزود:حضور روحانیون و طلاب در مناطق قافد رو حانی و محروم منشأ اثرات زیادی در آن مناطق می شود.

حجت‌الاسلام علی کوثری‌نیا در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا، با تأکید بر اینکه حضور یک طلبه در جامعه به ویژه در مناطق محروم که به ندرت با روحانیت در تعامل بوده‏اند خود از تأثیر گذارترین تبلیغ‏ها است عنوان کرد: برگزاری جلسات وعظ و خطابه، اقامه نماز، بیان احکام و معارف، بیان سیره و روش زندگی اهل بیت(ع) از مهمترین موضوعات مبلغان است.

کارشناس امور مبلغان اداره‌کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه بیش از ۵ هزار 75مبلغ در سال گذشته به خراسان جنوبی اعزام شدند گفت: اگر طلاب بتوانند همزمان با تحصیل در حوزه و یا قبل از آن در دانشگاه نیز تحصیل کنند بدون تردید می‏توانند تأثیر بسزایی را در جامعه بگذارند.

وی پیرامون مبلغن اعزامی بیان داشت:مبلغان اعزامی از دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه مشهد، قم، هجرت کوتاه مدت قم، سازمان تبلیغات اسلامی خراسان رضوی و دفاتر آیات عظام و مراجع به مناطق مختلف استان اعزام شدند.

کارشناس امور مبلغان اداره‌کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی خطاب به مردم بیان داشت:استان خراسان جنوبی استانی است که در آن مذاهب مختلفی از جمله شیعه، سنی درآن وجود دارد لذا باید مطالبی که ارائه می شود به دور از اختلافات و انحرافات بوده و روح اخوت و برادری را در میان مردم رواج دهد.

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.