کدخبر: ٤۰۹۰۸
۰۳ خرداد ۱۳۹٤ ساعت ۰۹:۱۱
چاپ

نماینده مجلس؛

زورگویی دشمنان جایی در ایران ندارد

زورگویی دشمنان جایی در ایران ندارد

بیرجندرسا- عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه زورگویی دشمنان جایی در کشور ما ندارد، گفت: هرگز اجازه نخواهیم داد که بیگانگان کوچکترین دخالتی در ایران اسلامی داشته باشند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی، اسماعیل کوثری، در مراسم بزرگداشت روز پاسدار در بیرجند افزود: ملت بزرگ ایران با بیش از 200 هزار شهید نخواهد گذاشت اندک دست درازی به کشور شود و جانبازان و آزادگان 8 سال دفاع انقلاب اسلامی نیز این ایستادگی را در زندان های مخوف عراق نشان دادند.

کوثری تصریح کرد: ایران اسلامی به رهبری حضرت آیت الله خامنه ای به دنیا و سازمان ملل و مستکبرین جهان اجازه نخواهند داد که کوچکترین دستوری را بر ما تحمیل کنند.

وی با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس با تلاش رزمندگان اسلام بیش از 5500 کیلومترمربع از کشور از دست دشمن خارج شد، اظهار کرد: در آن دوران سازمان ملل متحد از حمایت از چهار کشور غربی فعالیت می کرد و همراه با ارتش بعث عراق بود.

وی با اشاره به اینکه سه عامل سبب پیروزی ملت ایران در دوران دفاع مقدس شد، بیان کرد: عامل رهبری یعنی امام خمینی(ره) و تفکر اسلام ناب و مردم باعث پیروزی شد و نگذاشتند یک وجب از خاک ایران گرفته شود.

کوثری به عوامل تاثیرگذار در جنگ تحمیلی اشاره کرد و گفت: عوامل خود فروخته از جمله بنی صدر که 11 میلیون رای گرفته بود به ملت ایران خیانت کرد و مدتی نگذشت با فرار بنی صدر با سردمدار منافقین و با عوامل وابسته خود به فرانسه پیوستند.

نماینده مردم تهران در مجلس ادامه داد: با فرماندهی امام(ره) یکی پس از دیگری عملیات ها با موفقیت صد درصد به پیروزی رسید.

وی افزود: در عملیات های ثامن الائمه، شکسته شدن حصرآبادان و عملیات طرق القدس وعملیات فتح المبین در شمال استان خوزستان 2 هزار کیلومتر مربع از خاک کشور آزاد و بیش از 19 هزار نفر اسیر شدند.

کوثری با بیان اینکه تفکر « ما می توانیم» عامل موفقیت و پیروزی انقلاب اسلامی در دوران های مختلف بوده ، اظهار کرد: ابتکار، خلاقیت و اینکه ما می توانیم در مقابل دشمن ایستادگی کنیم و با توکل بر خدا و پیروی از امام(ره)، سبب موفقیت و پیروزی در دوران جنگ هشت سال شده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: روح انقلابی و اسلامی بر تک تک رزمندگان سبب آسان شدن کارها شده است.

این نماینده مجلس در ادامه بیان کرد: امام راحل فرمودند که خرمشهر را خدا آزاد کرد و این بدین معناست که با ایمان و توکل بر خدا و توسل به ائمه اطهار پیروز خواهیم بود و ملت ایران کار بزرگی در هشت سال دفاع مقدس انجام دادند.

کوثری با بیان اینکه با توکل بر خدا توانستیم در موضوع فناوری هسته ای به موفقیت برسیم، گفت: در قبل از انقلاب اسلامی، آمریکایی ها در تهران راکتور 5 مگابایتی، آلمان نیز دو نیروگاه هزار مگابایتی و همینطور فرانسوی ها هم نیروگاه 360 مگابایتی احداث کردند و فقط دلار از ما می گرفتند و بعد انقلاب نیز فرار کردند.

عضو کمسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: قبل از انقلاب ما می توانستیم نیروگاه داشته باشیم اما در آن دوران از صفر تا 100 کارها دست بیگانگان بود.

وی با اشاره به مذاکرات هسته ای گفت: تیم مذاکره کننده هسته ای باید هوشیار و دقیق باشد و بداند که هر چی غرب می خواهد تمام آن چیزی نیست که مد نظر است.

وی خاطر نشان کرد: توافق باید به همان اندازه که رهبری در خصوص برداشتن تحریم ها و همچنین نظارت و بازرسی ها امر فرموده اند اجرا شود و خارج از آن به هیچ وجه قابل قبول نیست.

عضو کمسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به اینکه فرهنگ ایثار در بین ملت ها رسوخ پیدا کرده و مورد تایید کشورهای مسلمان قرار گرفته گفت: آمریکایی ها از دست ایران عصبانی هستند و ما هم می گوییم از دست ما عصبانی باشید زیرا اماممان به ما نوید داده که قرن آینده قرن اسلام است و همه ابرقدرتها را به زانو در خواهند آمد.

 

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.

پربیننده ترین ها