کدخبر: ٤۰۸۷۵
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹٤ ساعت ۰۷:۳۷
چاپ

حجت الاسلام عبادی؛

فتنه‌گران سال ۸۸ خیلی مورد رأفت نظام قرار گرفتند/ هم‌زبانی با ضد انقلاب در فضای دانشگاه‌ها نگران کننده است

بیرجندرسا- نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در خانه ملت خاطرنشان ساخت: فتنه‌گران سال ۸۸ خیلی مورد رأفت نظام قرار گرفتند و متأسفانه طلب‌کار هم هستند.

فتنه‌گران سال ۸۸ خیلی مورد رأفت نظام قرار گرفتند/ هم‌زبانی با ضد انقلاب در فضای دانشگاه‌ها نگران کننده است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده مردم شهرستان های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام سید محمدباقر عبادی در نشست شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی خراسان جنوبی که با حضور مسئولان حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج دانشجویی استان در بیرجند برگزار شد، اظهار داشت: در شکل‌گیری بسیج تمام مراحل آن برگرفته از اسلام ناب محمدی، فرمایشات امام خمینی(رحمه الله علیه) و رهنمودهای مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای(حفظه‌لله) است.

وی در ادامه افزود: بسیج و تفکر بسیجی امروز الگوی دیگر کشورهای منطقه شده است.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اصل حضور افراد سیاسی در دانشگاه‌ها مشکلی ندارد، بیان داشت: اشکالی که در این بین بعضا به‌وجود می‌آید هم‌زبانی با ضد انقلاب است.

وی گفت: بیان مطالب آن هم در راستای هم‌زبانی با ضد انقلاب در فضای دانشگاه‌ها و جامعه نگران کننده است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه کسی که در کشور زندگی می‌کند باید ساختارهای نظام را مد نظر داشته باشد، تصریح کرد: عده‌ای شعارهایی در سطح دانشگاه‌ها بر خلاف نظام سر می‌دهند و ادعا می‌کنند که آزادی وجود ندارد.

حجت الاسلام عبادی در بخش دیگری از سخنان با بیان اینکه آزادی که در ایران اسلامی وجود دارد در هیچ کجای دنیا نیست، یادآور شد: نباید اجازه دهیم کسانی‌که اصل نظام را قبول ندارند به آنها مشروعیت داده شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه سخنان مسئولان باید در مواضع رسمی دیپلماتیک باشد، چون دارای آثار و تبعات در جامعه است، گفت: جریان فتنه ۸۸ کودتای رسمی بر علیه نظام بود.

امام جمعه موقت بیرجند در بخش دیگری با بیان اینکه جریان فتنه ۸۸ تنها یک حادثه نبود بلکه دارای عقبه است، اظهار داشت: در جریان ۸۸ مگر اسرائیل، منافقین و مریم رجوی از فتنه‌گران حمایت نکردند؟

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در خانه ملت خاطرنشان ساخت: فتنه‌گران سال ۸۸ خیلی مورد رأفت نظام قرار گرفتند و متأسفانه طلب‌کار هم هستند.

وی یادآور شد: هر موضوعی هنجارشکنی که تاکنون بوده مجلس شورای اسلامی موضع‌گیری لازم را داشته است.

حجت‌الاسلام عبادی در پاسخ به سئوال یکی از دانشجویان در خصوص جشن‌های اخیر در دانشگاه آزاد اسلامی و شهر بیرجند اظهار داشت: باید وقایع اخیر ریشه یابی و هر منکری که علل آن مشخص شد در آینده پیشگیری‌های لازم صورت بگیرد.

وی در ادامه افزود: تاکنون مواضع و پیگیری‌های لازم در خصوص جشن دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند انجام شده و با رئیس این دانشگاه نیز گفتگوهای لازم صورت گرفته است.

علی قاسمی مسئول سازمان بسیج دانشجویی خراسان جنوبی در این نشست ضمن تسلیت شهادت امام موسی کاظم(علیه السلام) اظهار داشت: یکی از کارکردهای شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی مطالبه‌گری و اعلام مواضع شفاف نسبت به اتفاقات مهم استانی و کشوری است.

گفتنی است، در این نشست مسئولان حوزه‌ها و پایگاه های بسیج دانشجویی خراسان جنوبی، سخنان مطرح شده در یکی از دانشگاه‌های استان در خصوص رفع حصر فتنه‌گران، هجمه انتقادی به شورای نگهبان و وقایع ناخوشایند جشن دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند را محکوم کردند.

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.