کدخبر: ٤۰۸۳٤
۲۲ اردیبهشت ۱۳۹٤ ساعت ۱۲:۲۵
چاپ

همزمان با مبعث رسول (ص)؛

برگزاری محفل انس با قرآن کریم با حضور قاری مصری در امامزادگان باقریه بیرجند

برگزاری محفل انس با قرآن کریم با حضور قاری مصری در امامزادگان باقریه بیرجند

بیرجندرسا- رئیس اداره اوقاف شهرستان بیرجند از برگزاری محفل انس با قرآن کریم همزمان با مبعث رسول اکرم(ص) در امامزادگان باقریه بیرجند خبرداد.

حجت الاسلام دادخداخدائی رئیس اداره اوقاف شهرستان بیرجند در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا، افزود:همزمان با 27 رجب(25 اردیبهشت)مبعث رسول اکرم (ص)محفل انس با قران کریم با حضور قاری مصری شیخ احمد بن یوسف لازهری بعد از نماز مغرب و عشاء درآستان امامزادگان باقریه برگزارمی شود.

وی با اشاره به برگزاری محافل انس با قرآن با حضور قراء مصری از سوی اداره ‌کل اوقاف و امور خیریه عنوان  داشت: هرساله با استقبال بی‌نظیر مردم استان این محفال قرآنی برگزار می‌شود.

خدائی هدف از برگزاری این رویداد معنوی را جاری کردن فضای قرآنی در تحکیم خانواده ها دانست و افزود: دست‌یابی به حقیقت و واقعیت قرآنی با برکت این کتاب در سالروز بعثت نبی مکرم(ص) در بطن خانواده از اهداف برگزاری این محفل معنوی است.

وی اظهار داشت: یکی از زیبائی‌های قرآن که زمینه جذب هر چه بیشتر مخاطبان را به سمت خود فراهم می‌کند تلاوت شیوای آن است.

رئیس اداره اوقاف شهرستان بیرجند با بیان اینکه حضور در محافل قرآنی برنامه‌های استعمارگر و شیطانی دشمنان را برملا می‌کند افزود: قرآن دریایی از نور الهی است که در سایه آن می‌توان جامعه‌ای سرشار از معنویت و آرامش و آسایش را فراهم کرد.

 وی مطرح کرد:یکی از عوامل جذب جوانان به سمت قرآن، میزان لذت بردن از دیدن،شنیدن و خواندن قرآن است که متأسفانه چنین حسی در جوانان ضعیف است.

حجت الاسلام خدائی حوزه های علمیه را یکی از عوامل مؤثر در تولید فرهنگ معنویت،کمالات و فضائل انسانی است دانست و افزود:جهت ایجاد انس با قرآن کریم در جامعه باید نگاه ویژهای به نقش مراکز فرهنگ سازی داشته باشیم.

 

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.