کدخبر: ٤۰۸۲٤
۲۲ اردیبهشت ۱۳۹٤ ساعت ۰۸:٤۲
چاپ

فردا صورت می گیرد؛

مراسم وداع با شهدای گمنام در بقعه امامزادگان باقریه بیرجند برگزار می‌شود

بیرجندرسا- مراسم وداع با دو شهید گمنام که فردا وارد خراسان جنوبی می‌شوند، ساعت ۱۷:۰۰ روز چهارشنبه، ۲۳ اردیبهشت‌ماه در بقعه امامزادگان باقریه بیرجند برگزار می‌شود.

مراسم وداع با شهدای گمنام در بقعه امامزادگان باقریه بیرجند برگزار می‌شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف خراسان جنوبی، امید واحدی‌فر مدیر روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی با اشاره به تشییع و تدفین 2 شهید گمنام که امروز وارد خراسان جنوبی می‌شوند، گفت: مراسم وداع با این شهدا چهارشنبه، 23 اردیبهشت‌ماه ساعت 17:00 در بقعه امامزادگان باقریه بیرجند برگزار می‌شود.

وی با اشاره به جایگاه شهادت اظهار کرد: شهدا با ایثارگری خود برای دین و کشور افتخار آفریدند.

مدیر روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی ادامه داد: همچنان که شهدای صدر اسلام و شهدای کربلا باعث پایداری اسلام شدند، شهدای سرزمین ما نیز باعث پایداری دین اسلام شدند و این یک افتخار بزرگ است.

واحدی‌فر با اشاربه به اینکه به‌واسطه خون شهداست که امروز می‌توانیم با اقتدار در این مرز و بوم زندگی کنیم و پنجه در پنجه ابر قدرت‌های دنیا بیاندازیم، عنوان کرد: شهدا چون با خدا معامله کردند رنگ و بوی الهی گرفتند و با جاودانگی همراه شدند.

وی با بیان اینکه بر اساس وظیفه و تجدید یاد و خاطره شهدا خدمت خانواده معظم‌شان می‌رسیم، یادآور شد: صبر و پایداری شهدا برای ما یک درس است.

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.