کدخبر: ٤۰۸۰۳
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹٤ ساعت ۰۹:٤۸
چاپ

سه‌شنبه هفته جاری؛

خراسان جنوبی میزبان 2 شهید گمنام است

بیرجندرسا- معاون مهندسی و امور شهدای گمنام بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی گفت: سه‌شنبه هفته جاری مردم استان میزبان دو شهید گمنام هستند و مراسم تشییع و تدفین این شهدا روز پنج‌شنبه در شهر زهان برگزار می‌شود.

خراسان جنوبی میزبان 2 شهید گمنام است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا به نقل از فارس،محمود محبوب در ارتباط با میزبانی خراسان جنوبی از دو شهید گمنام اظهار داشت: این دو شهید گمنام روز سه‌شنبه وارد استان می‌شوند.

وی تصریح کرد: مراسم تشییع پیکر پاک این دو شهید روز پنج‌شنبه این هفته مصادف با شهادت امام موسی کاظم(ع) در شهر زهان برگزار می‌شود.

معاون مهندسی و امور شهدای گمنام بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی به برنامه‌هایی که با حضور شهدای گمنام در استان پیش‌بینی شده اشاره کرد و افزود: روز سه‌شنبه در دانشگاه‌ها و مساجد سطح شهر بیرجند که درخواست برگزاری مراسم وداع با شهدا را دارند این مراسم برگزار می‌شود و همچنین در حال حاضر مشغول برنامه‌ریزی برگزاری مراسم وداع عمومی با شهدای گمنام هستیم.

محبوب خاطرنشان کرد: این دو شهید بزرگوار دارای سن 16 و 29 سال بوده‌اند که در مناطق عملیاتی زبیدات و جزیره مجنون در سال‌های 62 و 65 به درجه رفیع شهادت نائل شده‌اند.

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.