کدخبر: ٤۰۲۵۹
۲۸ فروردین ۱۳۹٤ ساعت ۲۰:۵٤
چاپ

تظاهرات مردم خراسان‌جنوبی در محکومیت جنایات آل‌سعود/ آل‌سعود هم‌پیمان رژیم‌صهیونیستی و آمریکاست و هدفشان نابودکردن محورمقاومت است

تظاهرات مردم خراسان‌جنوبی در محکومیت جنایات آل‌سعود/ آل‌سعود هم‌پیمان رژیم‌صهیونیستی و آمریکاست و هدفشان نابودکردن محورمقاومت است

بیرجندرسا- مردم خراسان‌جنوبی در محکومیت جنایات و حمله آل‌سعود به یمن تظاهرات کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا به نقل از خاورستان، در پی حمله عربستان به یمن، مردم خراسان‌جنوبی پس از اقامه نمازجمعه این هفته، در تظاهراتی این اقدام و همچنین جنایات آل‌سعود در یمن را محکوم کردند.

در این راهپیمایی که مردم و مسوولین حضور داشتند؛ مردم بیرجند با شعارهای "خون شهید می‌جوشد  یمنی می‌خروشد؛  یمنی حزب‌الله   حمایتت می‌کنیم؛  آل‌سعود شرمت باد   آمریکا ننگت باد؛  مرگ برآمریکا؛  مرگ بر اسرائیل؛ مرگ بر انگلیس؛  مرگ بر آل‌سعود؛  مرگ بر وهابی" انزجا خود را اعلام کردند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین رضایی

آل‌سعود هم‌پیمان رژیم صهیونیستی و هدفشان نابود کردن محور مقاومت است

حجت‌الاسلام‌والمسلمین رضایی امام جمعه بیرجند در این تظاهرات در گفتگو با خبرنگار خاورستان بابیان‌اینکه "اَلکفرُ ملتُ واحده" گفت: رژیم صهیونیستی و آل‌سعود یک مجموعه هستند و اقدامات عربستان، به دست آمریکاست.

وی افزود: آل‌سعود اِبا ندارد و اعلام می‌کند که هم‌پیمان رژیم صهیونیستی است و هدفشان نابود کردن محور مقاومت است.

تظاهرات مردم خراسان‌جنوبی در محکومیت جنایات آل‌سعود

آل‌سعود به نیابت از رژیم صهیونیستی و آمریکا به یمن حمله کرده است

سردار واعظی فرمانده نیروی انتظامی خراسان‌جنوبی در گفتگو با خبرنگار خاورستان اظهار کرد: هیچ فرقی بین اقدمات رژیم صهیونیستی در غزه و اقدامات آل‌سعود در یمن وجود ندارد.

وی بابیان‌اینکه همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند در غزه، جمعیتی محدود در برابر رژیم صهیونیستی ایستادند افزود: در یمن، مردم باعظمت این کشور همراه با ارتشی قوی که در کنار  آن‌هاست؛ ان‌شاالله شکست نصیب آل‌سعود خواهد شد.

فرمانده نیروی انتظامی خراسان‌جنوبی بابیان‌اینکه این جنگ، جنگی نیابتی است تصریح کرد: آل‌سعود به نیابت از رژیم صهیونیستی و آمریکا به یمن حمله کرده است.

واعظی بابیان‌اینکه ارتش آل‌سعود مزدور رژیم صهیونیستی است تأکید کرد: بدون حمایت و برنامه‌ریزی غرب مخصوصا آمریکا و رژیم صهیونیستی، آل‌سعود جرأت چنین کاری را ندارد.

 

حمله عربستان به یمن، آب ریختن به آسیاب استکبار و کفر جهانی است

منصوری فرماندار بیرجند در گفتگو با خبرنگار خاورستان گفت: هرگونه هجوم و تجاوز به مظلوم از جانب هرکسی که باشد؛ اعمالی وحشیانه و غیرقابل قبول است.

وی افزود: باعث تأسف است افرادی که در سرزمین وحی و پیامبر رأفت و مهربانی هستند، اینگونه وحشیانه به ملت مسلمان و همسایه‌شان حمله می‌کنند و به زن و مرد، کوچک و بزرگ و مخصوصا کودکان رحم نمی‌کنند.

فرماندار بیرجند اظهار کرد: این اقدمات از کسانی که خود را زمامدار کشور اسلامی و سرزمین وحی و الهی می‌دانند، پذیرفته و پسندیده نیست.

منصوری تصریح کرد: این اقدامات، کاری عبس و باطل و آب ریختن به آسیاب استکبار و کفر جهانی است.

وی تأکید کرد: حمله عربستان به یمن از هرمنظر و دیدگاهی قابل قبول نیست و محکوم است.

تظاهرات مردم خراسان‌جنوبی در محکومیت جنایات آل‌سعود

ملت‎‌های مسلمان در برابر جنایات آل‌سعود به‌پا خیزند

احمدی از شرکت‌کنندگان در این تظاهرات به خبرنگار خاورستان گفت: وظیفه هر مسلمانی است که در برابر جنایات آل‌سعود در یمن، در تظاهرات شرکت کند.

وی افزود: آل‌سعود به پشتوانه آمریکا و اسرائیل دست به جنایت می‌زند که لازم است ملت‎‌های مسلمان در برابر این جنایات به‌پا خیزند.

 

شرکت در تظاهرات حداقل کاری است که می‎توان انجام داد

شمس‌آبادی از دیگر شرکت‌کنندگان در تظاهرات محکومیت حمله عربستان به یمن به خبرنگار خاورستان گفت: حمله عربستان به یمن بار دیگر چهره خبیث آل‌سعود را نشان داد که چونه مانند رژیم کودک‌کش صهیونیستی، به نسل‌کشی و کودک‌کشی روی آورده‌اند.

وی بابیان‌اینکه شرکت در تظاهرات حداقل کاری است که می‎توان انجام داد اظهار کرد: مردم مسلمان و آزاده جهان در برابر جنایات آل‌سعود، سکوت نکنند.

شمس‌آبادی، عربستان را هم‌پیمان آمریکا عنوان و تصریح کرد: عربستان به دستور رژیم صهیونیستی دست به جنایت می‌زند.

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.