کدخبر: ٤۰۱۵٦
۲٤ فروردین ۱۳۹٤ ساعت ۱۰:۳٤
چاپ

مدیر امور فرهنگی کمیته امداد خراسان جنوبی خبر داد

شرکت 14 دانش‌آموز امداد خراسان جنوبی در مسابقات قرآنی یادواره پیامبر اعظم(ص)

بیرجندرسا- مدیر امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی خراسان جنوبی گفت: در سومین دوره مسابقات قرآنی یادواره پیامبر اعظم(ص) 14 دانش‌آموز زیرپوشش امداد استان شرکت کردند.

شرکت 14 دانش‌آموز امداد خراسان جنوبی در مسابقات قرآنی یادواره پیامبر اعظم(ص)

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا به نقل از فارس, محمد عرب صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کمیته امداد امام خمینی با اجرای مسابقات قرآنی در بین مددجویان این نهاد به ویژه نسل جوان همیشه برای گسترش و انس بیشتر مددجویان خود با قرآن و مفاهیم آن تلاش فراوانی داشته است و در این راستا قدم‎های موثری برداشته است.

وی با بیان اینکه سومین دوره مسابقات قرآنی یادواره پیامبراعظم(ص) در مشهد برگزار شده است، تصریح کرد: این مسابقات ویژه دانش‌آموزان مجتمع‎های شبانه‎روزی بوده و به مدت سه روز برگزار شده است.

مدیر امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی خراسان جنوبی با بیان اینکه تعداد 14 نفر از دانش‎آموزان دختر و پسر زیرپوشش و ساکن در مجتمع‎های فرهنگی و تربیتی این نهاد در این دوره از مسابقات شرکت کردند، یادآور شد: در این دوره از مسابقات فرزندان کمیته امداد استان خوش درخشیدند.

عرب با بیان اینکه این دوره از مسابقات از 19 تا 21 فروردین‎ماه جاری برگزار شده است، ادامه داد: در این مسابقات 370 دانش‎آموز از 21 استان و 93 مجتمع شبانه‎روزی با یکدیگر رقابت کردند.

وی با بیان اینکه این مسابقات در دو گروه دختران و پسران برگزار شده است، گفت: این‌گونه از مسابقات به یادگیری و علاقه بیشتر دانش‎آموزان به قرآن کمک می‎کند و آنها می‎توانند مفاهیم این کتاب آسمانی را در زندگی آینده خود به کار گیرند.

مدیر امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی خراسان جنوبی با بیان اینکه در این مسابقات علی کوچی در بخش قرائت مقام نخست را کسب کرد، خاطرنشان کرد: همچنین مهدی بشگزی و رامین حسن‎آبادی در رشته مفاهیم، علی جلالی درح، حمید زنگویی و حبیبه صادقی بورنگ در رشته حفظ مقام ممتاز را کسب کردند.

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.