کدخبر: ٤۰۰۵۸
۱۹ فروردین ۱۳۹٤ ساعت ۱۲:٤۵
چاپ

امام جمعه بیرجند:

فرهنگ قرآن به‌درستی به جامعه ارائه نشده است

فرهنگ قرآن به‌درستی به جامعه ارائه نشده است

بیرجندرسا- امام‌‌جمعه بیرجند با اشاره به اینکه آن‌گونه که باید تغذیه فکری نکرده‌ایم، گفت: فرهنگ قرآن به‌درستی به جامعه ارائه نشده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا به نقل از  روابط عمومی اداره کل اوقاف استان ، حجت‌الاسلام علی رضایی، امام جمعه بیرجند روز گذشته، 18 فروردین ماه در دیدار با کارکنان اداره‌ کل اوقاف استان با اشاره به آیات 25 تا 28 سوره دخان«کَمْ تَرَکُوا مِن جَنَّاتٍ وَعُیُونٍ، وَزُرُوعٍ وَمَقَامٍ کَرِیمٍ، وَنَعْمَةٍ کَانُوا فِیهَا فَاکِهِینَ؛ چه بسیار از باغ‌ها و چشمه‌سارها که از خود باقی نهادند و چه کشتزارها و منزل و جایگاه‌های زیبا و پرنعمتی، و چه خوش‌گذرانی‌ها که در آن مسرور و خوشحال بودند»، گفت: امروز این ظرفیت از نعمات الهی در دست ماست.
وی با بیان اینکه همه زیبایی‌های طبیعت آیه خداوند است، اظهار کرد: عده‌ای در دنیا هستند که وقتی برای خلق زیبایی نقدر تلاش می‌کنند که وقتی از عالم ماده به عالم دیگر می‌روند عالم ماده بر آن گریه می‌کنند.
امام جمعه بیرجند در ادامه با اشاره به اینکه آن‌گونه که باید تغذیه فکری نکرده‌ایم، بیان کرد: بهترین انسان‌های ما آن‌گونه که باید فرهنگ قرآن به آن‌ها ارائه شود، نشده است.
رضایی اوقاف را پشتوانه اصلی حوزه علمیه دانست و گفت: اگر مسائل اوقاف و حوزه علمیه برطرف شود بسیاری از مشکلات جامعه حل خواهد شد.
وی با طرح این سؤال که در جامعه چه کسی مسئول بیان حقایق دینی است؟، یادآور شد: باید زمینه را برای حکومت امام زمان فراهم کنیم.

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.