کدخبر: ۳۹۷٤۸
۱۵ فروردین ۱۳۹٤ ساعت ۱۱:۲۰
چاپ

توکلی:

آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی اول خرداد برگزار می‌شود/17 فروردین پایان مهلت ثبت‌نام

بیرجندرسا- مشاور عالی رئیس سازمان سنجش گفت: آزمون عمومی و تخصصی استخدامی مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی توسط سازمان سنجش آموزش کشور و با نظارت سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی در روز جمعه اول خرداد 94 در حوزه‌های امتحانی مربوط برگزار خواهد شد.

آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی اول خرداد برگزار می‌شود/17 فروردین پایان مهلت ثبت‌نام

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا حسین توکلی مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، گفت: براساس برنامه زمانی پیش‌بینی شده ثبت‌نام برای شرکت در آزمون عمومی و تخصصی استخدامی مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور برای به کار گیری افراد واجد شرایط هر یک از دستگاه‌های اجرایی مذکور و به منظور استخدام پیمانی آنان در سال 94 از ساعت 15 روز دوشنبه دهم فروردین 94 از طریق شبکه اینترنتی سازمان سنجش آغاز شده و در روز دوشنبه 17 فروردین 94 به پایان می‌رسد.

وی با بیان اینکه این آزمون در خصوص تبدیل وضع مربیان حق‌التدریس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای نیز هست، افزود: شرایط و ضوابط هر یک از دستگاه‌های اجرایی پذیرنده در دفترچه راهنمای آزمون و اطلاعیه ثبت‌نامی مربوط در روز دوشنبه دهم فروردین 94 بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفته است.

توکلی گفت: این آزمون توسط سازمان سنجش آموزش کشور و با نظارت سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی در روز جمعه اول خرداد 94 در حوزه‌های امتحانی مربوط برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: تا ساعت 8 صبح امروز شنبه 15 فروردین 94 تعداد 21 هزار و 550 داوطلب در این آزمون ثبت‌نام کردند که 3 هزار و 800 داوطلب برای شرکت در آزمون سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای و تعداد 17 هزار و 750 نفر برای شرکت در آزمون سایر دستگاه‌های اجرایی بوده‌اند.

توکلی در خاتمه اظهار داشت: با توجه به اینکه 17 فروردین 94 مهلت ثبت‌نام این آزمون به پایان می‌رسد لذا به تمام داوطلبانی که تاکنون برای ثبت‌نام اقدام نکرده‌اند توصیه می‌شود در مهلت باقی‌مانده با مراجعه به سایت سازمان سنجش ضمن مطالعه دقیق دفترچه راهنمای آزمون و اطلاعیه منتشره در صورت واجدالشرایط بودن برای ثبت‌نام مطابق دستورالعمل‌های مربوط اقدام کنند.

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.

پربیننده ترین ها