کدخبر: ۳۹۵۳٦
۲۳ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۲۰
چاپ

معاون برنامه ریزی و اشتغال استاندار خراسان جنوبی:

باید از ظرفیت‌های بسیار خوب استان در بخش معدن به بهترین نحو استفاده شود

بیرجندرسا-معاون برنامه ریزی و اشتغال استاندار خراسان جنوبی به همراه جمعی از مسئولین از اولین دوره کارآموزی تراش سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی ویژه فرزندان مددجوی تحت حمایت کمیته امداد بازدید کرد.

باید از ظرفیت‌های بسیار خوب استان در بخش معدن به بهترین نحو استفاده شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا به نقل از روابط عمومی و کمیته امداد امام خمینی خراسان جنوبی، علی رضائی معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استاندار خراسان‌جنوبی در این مراسم اظهار داشت: استان خراسان جنوبی از امکانات بالقوه و استعداد مطلوبی در زمینه‌های مختلف اقتصادی بالاخص معدن برخوردار است که با توجه به شرایط اقلیمی و کمبود بارندگی، باید سیاست‌های مناسبی به منظور استفاده بهینه از این استعدا‌دها اتخاذ شود.

وی افزود: استان خراسان جنوبی با وجود نیروهای تحصیل کرده، کارآمد و متخصص در این بخش بسیار غنی است و امیدواریم با همکاری، تلاش و پشتکار همه دستگاه‌ها موجبات پیشرفت و ترقی استان را فراهم نماییم.

معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استاندار خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: باید از ظرفیت‌های بسیار خوب استان در بخش معدن به بهترین نحو استفاده شود و معرفی هر چه بیشتر و ورود افراد ماهر و آموزش دیده می‌تواند دریچه‌ای جدید برای اشتغال، خلق ثروت و خلق نوآوری در استان باشد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان جنوبی نیز در این مراسم یکی از دلایل بیکاری‌های موجود در استان را نبود مهارت‌های لازم برای ایجاد اشتغال عنوان کرد و اظهار داشت: این نهاد الحمدلله با برگزاری دوره‌های آموزشی بلند مدت، کوتاه مدت و حرفه آموزی دانش‌آموزان، اقدامات مطلوبی داشته است.

جواد رضوی به آموزش 10 هزار و 650 نفر از فرزندان مددجو در سال 93 اشاره کرد و افزود: در این ارتباط 500 میلیون تومان از سوی این نهاد هزینه شده است.

وی به برگزاری نخستین دوره کارآموزی تراش سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی ویژه فرزندان مددجوی تحت حمایت اشاره کرد و افزود: در این دوره آموزشی 170 نفر از فرزندان مددجو توسط اساتید کشوری، آموزش‌های لازم را فرا گرفتند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان جنوبی اعزام 200 نفر از فرزندان مددجو به دوره‌های تربیت مربی به کرج و برگزاری سمینارهای آموزشی فرصت شناسی اشتغال را از دیگر برنامه‌های این نهاد در راستای توانمند سازی فرزندان مددجوی تحت حمایت عنوان کرد .

در پایان این مراسم با حضور معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استاندار خراسان جنوبی از یکی از فرزندان مددجوی تحت حمایت که در پانزدهمین دوره المپیاد مهارت کشور توانسته است مقام دوم را کسب نماید ، تجلیل شد.

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.

پربیننده ترین ها